TEST - Catálogo BURRF
   

Information and Management Systems for Product Customization / (Registro nro. 277186)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 04923nam a22004095i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 277186
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429153809.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2005 xxu| o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780387233482
-- 978-0-387-23348-2
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/b101300
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000329903
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509031107
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201405070452
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201401311322
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación staff
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201401311147
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación staff
-- 201401291442
-- staff
-- msplit0.mrc
-- 324
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD28-70
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Blecker, Thorsten.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 299730
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Information and Management Systems for Product Customization /
Mención de responsabilidad, etc. by Thorsten Blecker, Gerhard Friedrich, Bernd Kaluza, Nizar Abdelkafi, Gerold Kreutler.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Boston, MA :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer US,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2005.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión XXII, 269 páginas, 79 illus.
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Integrated Series in Information Systems,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 1571-0270 ;
Designación de volumen o secuencia 7
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Fundamentals of Product Customization -- Product Customization: Theoretical Basics -- Mass Customization and Complexity -- A Customers’ Needs Model for Mass Customization -- An IT Infrastructure for Effective and Efficient Product Customization -- Customer Oriented Interaction Systems -- A Multi-agent System for Coping with Variety Induced Complexity -- Implementation Scenarios of the Information Systems -- Concepts for Implementing an Efficient Product Customization -- Product Modularity in Mass Customization -- Key Metrics System Based Management Tool for Variety Steering and Complexity Evaluation -- Conclusions.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. In today’s competitive environment, manufacturing and service companies are intensifying their customization processes. Customization means companies must meet the challenge of providing individualized products and services, without introducing high costs. Therefore, companies must address both customization and cost factors to gain a competitive advantage. While product customization is the manufacturing of products according to individual customer needs, it does not involve any focus on the cost perspective. INFORMATION AND MANAGEMENT SYSTEMS FOR PRODUCT CUSTOMIZATION will concentrate on both product customization and costs’ efficiency, which is termed as mass customization. Moreover, mass customization with its multi-dimensions is the new business paradigm challenging today’s manufacturing companies. Understanding the needs and desires of the customer are central to the strategy of mass customization. However, introducing customer needs into the realm of product development dramatically increases the level of complexity of creating and delivering the product both internally and externally. This book introduces an innovative model that assesses and distinguishes subjective and objective customer needs. This model along with other software tools and AI agents address the complexity issues that are both external and internal in a mass customization strategy. Fundamentally, the book— with its technical analysis, models, conceptual frameworks, and managerial tools—closes the gap between the complexity and the difficulty of mass customization with its potential payoffs and implementation. This book consists of three parts. In the first part, within the theoretical basics of mass customization are discussed, and within the theoretical context, the main problems that are encountered with the implementation of mass customization are outlined. Part two deals with the development of appropriate information systems for mass customization. Part three discusses the topic of product modularity. More specifically, this part develops a managerial approach or tool to assess and solve complexity issues induced by the variety of needs expressed by customers. Using the tools and the conceptual frameworks developed in INFORMATION AND MANAGEMENT SYSTEMS FOR PRODUCT CUSTOMIZATION, the main problems of mass customization can be resolved. The book is the result of a privately funded, multi-year research project on "Modeling Planning, and Assessment of Business Transformation Processes in the area of Mass Customization."
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Friedrich, Gerhard.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 254981
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Kaluza, Bernd.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 299731
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Abdelkafi, Nizar.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 299732
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Kreutler, Gerold.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 299733
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9780387233475
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/b101300">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/b101300</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

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