Learning to Live in the Knowledge Society : (Registro nro. 277332)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 07050nam a22003735i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 277332 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20160429153815.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2008 xxu| o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9780387097299 |
-- | 978-0-387-09729-9 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/9780387097299 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000329757 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030456 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201404121701 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201404091438 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201401311317 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | staff |
-- | 201401291439 |
-- | staff |
-- | msplit0.mrc |
-- | 180 |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | QA76.9.C66 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Kendall, Michael. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 300006 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Learning to Live in the Knowledge Society : |
Resto del título | IFIP 20th World Computer Congress, IFIP TC 3 ED-L2L Conference September 7–10, 2008, Milano, Italy / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Michael Kendall, Brian Samways. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Boston, MA : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer US, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2008. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | IFIP – The International Federation for Information Processing, |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas | 1571-5736 ; |
Designación de volumen o secuencia | 281 |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Digital Literacy for the Knowledge Society 1 -- An approach to digital literacy for adults: the EuNIC proposal -- Digital literacy as a challenge for Teacher Education -- The Use of Interactive Whiteboards to Support the Creation, Capture and Sharing of Knowledge in South African Schools -- Planning and Modelling for Teaching and Learning -- Scenario planning and learning technologies -- Supporting the Design of Pilot Learning Activities with the Pedagogical Plan Manager -- Groups can do IT -- ICT for Inclusion -- A general and flexible model for the pedagogical description of learning objects -- Using ICT to Improve the Education of Students with Learning Disabilities -- Ethics, Equality and Inclusion for Students with a Chronic Health Condition -- AudioGene: Mobile Learning Genetics through Audio by Blind Learners -- Innovative Learning Environments 1 -- Design and implementation of a user friendly environment for Learning Objects creation -- Exploring Touching Learning Environments -- Adaptation of Impulsive and Reflective Learning Behavior in a Game-Based Environment -- Learning with Smart Multipurpose Interactive Learning Environment -- Eeney, Meeney, Miney, Mo? Selecting a First Programming Language -- Exploiting ICT for Teaching and Learning -- Preparing the stage for using emerging technologies in science education -- Promoting Thinking Skills within the Secondary Classroom Using Digital Media -- Practice makes perfect -- Gearing up for Robotics -- Online Distance Learning -- Approaching TEL in university teaching: the faculty training need -- Merger of Knowledge Network and Users Support for Lifelong Learning Services -- Development of Instruments for Evaluation of Quality of Distance Studies -- Knowledge Network Internetworking -- ICT Issues in Education -- Virtual Learning Communities: a learning object integrated into e-learning platform -- The development of ICT networks for South African schools -- Supporting Teachers to Plan Culturally Contextualized Learning Activities -- The Web as a learning environment -- How to favour know-how transfer from experienced teachers to novices? -- Educating ICT Professionals -- Where Will Professional Software Engineering Education Go Next? -- Maintaining Industrial Competence -- EUCIP in Italian Universities -- Competence Based Tutoring Online -- Innovative Learning Environments 2 -- An Ontology-Based Modeling Approach for Developing a Competencies-Oriented Collective Intelligence -- Maintenance of Learner’s Characteristics by Spreading a Change -- Future Learning Strategy and ePortfolios in Education -- “What is it?”: A Culture Sensitive Educational Game -- Knowledge and Technology -- The Contribution of Computer Science Education in a Creative Society -- The Medium And The Message -- Accessing knowledge through narrative context -- Design of Exercises and Test Items for Internetworking Based on a Framework of Exercise Classes -- Digital Literacy for a Knowledge Society 2 -- Transitions towards a Knowledge Society -- Social networking and the third age -- The role of indigenous knowledge in computer education in Africa -- Designing knowledge-rich curricula -- Innovative Learning Environments 3 -- Knowledge Creation Through Engagement in a Personal Learning Environment -- KidSmart: an essential tool for mathematical education in nursery schools -- Learning with Interactive Stories -- From e-learning to “:co-learning”: the role of virtual communities -- Workshops -- Workshop: A Creative Introduction to Programming with Scratch -- Using Alnuset to construct the notions of equivalence and equality in algebra -- PITO: A Children-Friendly Interface for Security Tools -- Posters -- WAPE - a system for distance learning of programming -- Topic Maps for Learning Design -- Systematic Exploration of Informatics Systems -- Development of E-Learning Design Criteria with Secure Realization Concepts -- New e-learning environments for teaching and learning Science -- Building Virtual Communities and Virtual Teams of Science teachers – the case of Telmae -- Data Communications Laboratory as a Core Element for Modern Education -- Towards an intelligent tool based on Concept Maps for an Automated Meaningful Learning -- Multilanguage e-Learning Course for Industrial Automation. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | International Federation for Information Processing The IFIP series publishes state-of-the-art results in the sciences and technologies of information and communication. The scope of the series includes: foundations of computer science; software theory and practice; education; computer applications in technology; communication systems; systems modeling and optimization; information systems; computers and society; computer systems technology; security and protection in information processing systems; artificial intelligence; and human-computer interaction. Proceedings and post-proceedings of refereed international conferences in computer science and interdisciplinary fields are featured. These results often precede journal publication and represent the most current research. The principal aim of the IFIP series is to encourage education and the dissemination and exchange of information about all aspects of computing. For more information about the 300 other books in the IFIP series, please visit www.springer.com. For more information about IFIP, please visit www.ifipáginas,org. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Samways, Brian. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 300007 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9780387097282 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-0-387-09729-9">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-0-387-09729-9</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.