TEST - Catálogo BURRF
   

Service Productivity Management : (Registro nro. 278026)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 04678nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 278026
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429153845.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2006 xxu| o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780387332314
-- 9780387332314
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/0387332316
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000331047
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030727
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404120601
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404090342
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201401311401
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación staff
-- 201401301200
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD30.23
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Sherman, H. David.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 301323
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Service Productivity Management :
Resto del título Improving Service Performance using Data Envelopment Analysis (DEA) /
Mención de responsabilidad, etc. by H. David Sherman, Joe Zhu.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Boston, MA :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer US,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2006.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxii, 328 páginas, 64 ilustraciones
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Management of Service Organization Productivity -- Data Envelopment Analysis Explained -- DEA Concepts for Managers -- Solving DEA Using DEAFrontier Software -- DEA Model - Extensions -- Managing Bank Productivity -- Quality-Adjusted DEA (Q-DEA) -- Applying DEA to Health Care Organizations -- Government Productivity Management -- Multidimensional Quality-of-Life Measure -- Hedge Fund Performance Evaluation.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. The service economy is now the largest portion of the industrialized world's economic activity. This development has dramatically raised the importance of maximizing productivity excellence in service organizations. The need for productivity excellence has led service organization managers to use benchmarking techniques to identify and adopt best practices in their organizations. Benchmarking has enabled service organizations to continuously improve by allowing service units to learn from methods that prove the most efficient and effective. Service Productivity Management systematically explores complex service issues and suggests the most appropriate methods to improve service productivity, quality, and profitability. The book provides insights and methods to answer questions on a range of productivity issues: How do you manage profitability of a network of hundreds or thousands of branch offices disbursed over several states and countries? How can managed-care organizations manage the quality and cost of hundreds of physicians providing health services to millions of plan members? What methods would enable a government to ensure that the multiple offices serving citizens across a country are operating at low cost while meeting the required service quality? Each of these service settings are examples of the many service providers that deliver a complex set of services to a widely diversified set of customers. . Service Productivity Management is an in-depth guide to using the most powerful available benchmarking technique to improve service organization performance — Data Envelopment Analysis (DEA). The underlying concepts that drive DEA and enable it to increase productivity and profitability of service organizations are explained in non-technical language. It describes how DEA: (1) Identifies best practice service units; (2) Exposes high cost inefficient service units; (3) Identifies specific changes to each service unit to elevate performance to the best practice level that provides high quality service at low cost; and most important, (4) Guides the improvement process. Use of basic and advanced DEA methods are all supported by case-study applications of organizations that have successfully improved their performance. The techniques discussed in the book are accessible to all managers with access to Microsoft® Excel spreadsheet software (Excel). The book provides step-by-step guidance to enable the reader to apply DEA and Excel software to their organization. DEAFrontier is a Microsoft® Excel Add-in designed to run DEA analyses on any set of organizations of interest to the reader. For a free trial version of the DEAFrontier software, please visit www.deafrontier.com
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Zhu, Joe.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 301324
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9780387332116
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/0-387-33231-6">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/0-387-33231-6</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

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