TEST - Catálogo BURRF
   

Economics of Accounting : (Registro nro. 278959)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 04815nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 278959
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20170705134201.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2005 xxu| o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780387265995
-- 978-0-387-26599-5
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/b137817
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000330303
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509031116
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201405070508
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201401311336
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación staff
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201401311200
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación staff
-- 201401291452
-- staff
-- msplit0.mrc
-- 723
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5601-5688
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Christensen, Peter O.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 302964
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Economics of Accounting :
Resto del título Volume II — Performance Evaluation /
Mención de responsabilidad, etc. by Peter O. Christensen, Gerald A. Feltham.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Boston, MA :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer US,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2005.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión XXII, 664 páginas,
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Springer Series in Accounting Scholarship,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 1572-0284 ;
Designación de volumen o secuencia 2
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato to Performance Evaluation -- Performance Evaluation in Single-Period/Single-Agent Settings -- Optimal Contracts -- Ex Post Performance Measures -- Linear Contracts -- Multiple Tasks and Multiple Performance Measures -- Stock Prices and Accounting Numbers as Performance Measures -- Private Agent Information and Renegotiation in Single-Period/Single-Agent Settings -- Post-Contract, Pre-Decision Information -- Pre-Contract Information — Uninformed Principal Moves First -- Intra-Period Contract Renegotiation -- Contracting in Multi-period/Single-agent Settings -- Multi-Period Contracts with Full Commitment and Independent Periods -- Timing and Correlation of Reports in a Multi-Period LEN Model -- Full Commitment Contracts with Interdependent Periods -- Inter-Period Contract Renegotiation -- Contracting with Multiple Agents in Single-period Settings -- Contracting with Multiple Productive Agents -- Contracting with a Productive Agent and a Monitor.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This is the second of two volumes in which the authors examine a variety of economic analyses of the decision-facilitating and decision-influencing roles of information that are pertinent to the study of the economic impact of accounting. The first volume focused on externally reported information in financial and product markets and did not model managers as economic agents – they were assumed to act in accordance with the instructions from the firm’s owners. This second volume explicitly models managers’ preferences and treats them as economic agents of the principal, who acts on behalf of the firm’s owners. Accounting reports, and other contractible information, play key roles in motivating managers through incentive contracts. This volume provides an extensive examination of fundamental concepts in the economic analysis of incentives, with particular emphasis on the impact of the performance measurement system characteristics on the value of the firm. ECONOMICS OF ACCOUNTING: Volume II – Performance Evaluation is divided into four parts. Volume I contains Parts A through D, and the concepts developed in Part A are fundamental to both volumes. In Volume II, Part E initially focuses on optimal contracts in a single-agent /single-task/single-period setting, and explores how performance measure characteristics affect the principal’s expected payoff. Multiple performance measures (including the stock price) and multiple tasks are introduced, thereby creating settings in which the principal is concerned with both the level of incentives and the congruency of the incentives with his own preferences. Part F considers the impact of start-of-period private management information (with communication to the principal) and limited commitment in single-period settings. These analyses serve as a bridge to the multi-period models explored in Part G. These multi-period models permit exploration of the impact of inter-period consumption preferences and limited inter-period commitments on preferences with respect to the inter-period correlation and timing of performance reports. Part H concludes the book with an analysis of multi-agent contracting in settings in which agents may coordinate their actions to their mutual benefit, and may even engage in overt collusion.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Feltham, Gerald A.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 302965
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9780387265971
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/b137817">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/b137817</a>
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942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

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