TEST - Catálogo BURRF
   

Work-Related Learning / (Registro nro. 281334)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 04709nam a22003615i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 281334
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429154100.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2006 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402039393
-- 9781402039393
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/1402039395
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000334564
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030216
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404120811
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404090550
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041151
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación L1-991
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Streumer, Jan N.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 306926
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Work-Related Learning /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Jan N. Streumer.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2006.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xv, 399 páginas
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Foundations of Work-Related Learning -- The World Of Work-Related Learning -- Informal Strategic Learning in the Workplace -- Learning at the Workplace Reviewed: Theory Confronted with Empirical Research -- Developing a Model of Factors Influencing Work-Related Learning: Findings from two Research Projects -- Configurations of Work-Related Learning -- Work Communities in Police Organisations Studies as Emerging Activity Systems -- Organizing Learning Projects whilst Improving Work: Strategies of Employees, Managers and HRD Professionals -- Combination of Formal Learning and Learning by Experience in Industrial Entreprises -- Workplace Oriented Collaborative Problem Solving as a Tool for Active Knowledge Management -- Changing Organisations: Knowledge Management and Human Resource Management -- Learning Processes and Outcomes at the Workplace: a Qualitative Research Study -- Learning in the Workplace: New Theory and Practice in Teacher Education -- Career Development and Work-Related Learning -- Critically Reflective Working Behaviour: a Survey Research -- Psychological Career Contract, HRD and Self Management of Managers -- The Career Stories of HR Developers -- Effectiveness of Work-Related Learning -- The Effectiveness of OJT in the Context of HRD.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Work-related learning (WRL) is a topic of steadily increasing interest to today’s vocational education institutions as well as organizations in business and industry. This book derives from an international HRD conference held at the University of Twente, The Netherlands. Key papers from the conference have been combined with other high-standard contributions. Together they offer an international collection of leading edge research. The book brings together contributors from various parts of the EU and the USA and includes examples of good practice and recent research on work-related learning. Work-related learning can be broadly seen to be concerned with all forms of education and training closely related to the daily work of (new) employees, and is increasingly playing a central role in the lives of individuals, groups or teams and the agenda’s of organizations. However, as this area of study becomes more prominent, debates have opened about the nature of the field, as well as about its configurations and effects. For example, some authors have a broad definition of WRL and define it as learning for work, at work and through work, ranging from formal, through semi-structured to informal learning. Others prefer to use the concept of WRL mainly in connection to informal, incidental learning processes during work, leading to competent workplace learners. Formal and informal learning are distinguished from each other with respect to the level of intention (implicit/non-intentional/incidental versus deliberative/intentional/structured). Another point of discussion originates from the different ‘theoretical backgrounds’ of the authors: the ‘learning theorists’ versus the ‘organizational theorists’. The first group is mainly interested in the question of how learning comes about; the second group is predominantly interested in the search for factors affecting learning. This book is essential reading for practitioners, researchers, teachers and students in the HRM and HRD field as well as in the field of VET.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402037658
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3939-5">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3939-5</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha