TEST - Catálogo BURRF
   

International Handbook of Educational Policy / (Registro nro. 281570)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 07569nam a22004215i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 281570
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429154111.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2005 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402032011
-- 9781402032011
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/1402032013
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000334267
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030245
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404120718
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404090457
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041144
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LB2801-3095
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Bascia, Nina.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 307358
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título International Handbook of Educational Policy /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Nina Bascia, Alister Cumming, Amanda Datnow, Kenneth Leithwood, David Livingstone.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2005.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xLv, 1114 páginas (2-volume-set, not available separately).
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Springer International Handbooks of Education ;
Designación de volumen o secuencia 13
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato One -- Globalization and Educational Change: New Policy Worlds -- Marketization in Education: Looking Back to Move Forward with a Stronger Critique -- Multicultural Education in the United States and Canada: The Importance of National Policies -- International Comparative Studies of Education and Large-Scale Change -- A Changed Policy Environment for US Universities -- The Implications of Policy Decisions on Practices in Early Childhood Education -- Policy-Practice Connections in State Standards-Based Reform -- Informed Consent? Issues in Implementing and Sustaining Government-Driven Educational Change -- School District-Wide Reform Policies in Education -- Five Key Factors in Supporting Comprehensive School Reform -- Knowledge Producers and Policymakers: Kissing Kin or Squabbling Siblings? -- Linkages Between Federal, State and Local Levels in Educational Reform -- Educational Governance Reforms: The Uncertain Role of Local School Boards in the United States -- Accountability Policies and Their Effects -- Parent and Community Involvement in Schools: Policy Panacea or Pandemic? -- Democratic Values in Bureaucratic Structures: Interrogating the Essential Tensions -- Approaches to the Funding of Schools and Their Effects on Capacity -- Formulaic Approaches to the Funding of Colleges and Universities -- The UK Policy for School Leadership: Uneasy Transitions -- Educational Leadership in Policy Contexts That Strive for Equity -- Accountable Schools and the Leadership They Need -- The Recruitment and Retention of School Leaders: Understanding Administrator Supply and Demand -- Two -- Teacher Certification Policy: Multiple Treatment Interactions on the Body Politic -- Retaining Teachers in High-Poverty Schools: A Policy Framework -- The Cultural Context of Teachers’ Work: Policy, Practice and Performance -- School Improvement Within a Knowledge Economy: Fostering Professional Learning from a Multidimensional Perspective -- Teacher Informal Learning and Teacher Knowledge: Theory, Practice and Policy -- No Teacher Left Untested: Historical Perspectives on Teacher Regulation -- Teacher Professional Standards: A Policy Strategy to Control, Regulate or Enhance the Teaching Profession? -- Triage or Tapestry? Teacher Unions’ Work in an Era of Systemic Reform -- Improving Research-Policy Relationships: The Case of Literacy -- Literacies in Early Childhood: The Interface of Policy, Research, and Practice -- Balanced Elementary Literacy Instruction in the United States: A Personal Perspective -- Evidence-Based State Literacy Policy: A Critical Alternative -- Literacies in Adolescence: An Analysis of Policies from the United States and Queensland, Australia -- Assessing Literacies -- Literacies in Families and Communities -- Literacies and Media Culture -- Technology and Literacies: From Print Literacy to Dialogic Literacy -- Adult Literacy Policy: Mind the GAP -- Shaping Literacy Policy: From Abstract Ideals to Accountable Practices -- Literacy in Developed and Developing Countries -- The Changing Nature of Employment and Adult Learning Policies: Unlocking Creative Forces -- Current Theories of Workplace Learning: A Critical Assessment -- Learning and Work Transition Policies in a Comparative Perspective: Canada and Germany -- Disjunctions in the Supply of and Demand for Education in the Labor Force 1930–2003: ‘Trafficking in Gaps’ -- Running Faster to Stay in the Same Place? The Intended and Unintended Consequences of Government Policy for Workplace Learning in Britain -- Improving Gender Equality in Work Organisations by Action Research -- Information and Communication Technologies and Workplace Learning: The Contested Terrain of Legislation, Policies, Programs and Practices -- Recognition of Learning Through Work -- Trade Unions and Changing Practices of Workers’ Education -- Expanding Conception of Work and Learning: Recent Research and Policy Implications -- Volunteer Work and Learning: Hidden Dimensions of Labour Force Training -- The other Half (or More) of the Story: Unpaid Household and Care Work and Lifelong Learning -- New Forms of Learning and Work Organization in the it Industry: A German Perspective on Informal Learning.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This Handbook is for policy researchers, analysts, academics and graduate students interested in educational policy, educational reform, educational governance and leadership, teacher quality, literacy, and workplace learning. This Handbook is the only one of its kind. It has over fifty chapters written by nearly ninety leading researchers from a number of countries and presents contemporary and emergent trends in educational policy research. It captures many of the current dominant educational policy foci, situating current understandings historically, in terms of both how they are conceptualized and in terms of past policy practice. The chapters are empirically grounded, providing illustrations of the conceptual implications contained within them as well as allowing for comparisons across them. The self-reflexivity within chapters with respect to jurisdictional particularities and contrasts allows readers to consider not only a range of approaches to policy analysis but also the ways in which policies and policy ideas play out in different times and places. Sections cover the contemporary strategic emphasis on large-scale reform; substantive emphases at several levels – on leadership and governance, improving teacher quality and conceptualizing learning in various domains around the notion of literacies and concluding, finally, with a contrasting topic, workplace learning, which has had less policy attention and thus allows readers to consider both the advantages and disadvantages of learning and teaching under the bright gaze of policy.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Cumming, Alister.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 307359
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Datnow, Amanda.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 307360
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Leithwood, Kenneth.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 307361
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Livingstone, David.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 307362
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402031892
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3201-3">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3201-3</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha