TEST - Catálogo BURRF
   

The Missing Links in Teacher Education Design : (Registro nro. 281672)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05357nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 281672
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429154115.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2005 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402033469
-- 9781402033469
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/140203346-X
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000334317
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030223
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404120726
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404090506
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041145
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación L1-991
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Hoban, Garry F.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 307564
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The Missing Links in Teacher Education Design :
Resto del título Developing a Multi-linked Conceptual Framework /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Garry F. Hoban.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2005.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxii, 303 páginas
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Self Study of Teaching and Teacher Education Practices ;
Designación de volumen o secuencia 1
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Developing a Multi-linked Conceptual Framework for Teacher Education Design -- Conceptual Links Across the University Curriculum -- Principled Practice in Teacher Education -- Evolution from a Problem-Based to a Project-Based Secondary Teacher Education Program: Challenges, Dilemmas and Possibilities -- On Discernment: The Wisdom of Practice and the Practice of Wisdom in Teacher Education -- Re-Organising and Integrating the Knowledge Bases of Initial Teacher Education: The Knowledge Building Community Program -- Teacher Education for the Middle Years of Schooling: Making Connections between Fields of Knowledge, Educational Policy Reforms and Pedagogical Practice -- Theory-Practice Links between School and University Settings -- Innovation and Change in Teacher Education: An Inquiring, Reflective, Collaborative Approach -- Using the Practicum in Preservice Teacher Education Programs: Strengths and Weaknesses of Alternative Assumptions about the Experiences of Learning to Teach -- Who Stays in Teaching and Why?: A Case Study of Graduates from the University of Kansas’ 5th-Year Teacher Education Program -- Social-Cultural Links amongst Participants in the Program -- Constructing and Sustaining Communities of Inquiry in Teacher Education -- Developing a Culture of Critique in Teacher Education Classes -- Community-Building and Program Development go Hand-in-Hand: Teachers Educators Working Collaboratively -- Personal Links that Shape the Identity of Teacher Educators -- The Quest for Identity in Teaching and Teacher Education -- Identity Development, Moral Authority and the Teacher Educator -- Conclusion -- Using a Multi-Linked Conceptual Framework to Promote Quality Learning in a Teacher Education Program.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Why do many beginning teachers not cope with the reality of schools? Why do beginning teachers often revert to conventional teaching methods when they hit the classroom? Why do 30% of new teachers leave in the first five years? At the beginning of the 21st Century we need a better way of educating preservice students by using a program design that mirrors how to best learn about teaching and portrays it as a complex profession. This book does not promote one particular teacher education design, but rather how to think about it. Key to such thinking is considering teacher education design as a combination of links, not independent elements to promote quality learning by preservice teachers. The four key links considered in this book include conceptual links across the university curriculum, theory-practice links between school and university settings, social-cultural links amongst the participants and personal links that shape the identity of teacher educators. Collectively, these are the missing links of teacher education design. This ground-breaking, internationally oriented book brings together a number of excellent contributions on new directions in the design of teacher education programs. Moreover, the ideas are connected through a clear and stimulating conceptual framework that has the potential to guide effective innovation in the field. Fred A.J. Korthagen Professor, Utrecht University, The Netherlands Teacher education program design demands a conceptualization built on strong interlinked foundations so that coursework and practice complement each another as a dynamic whole. Hoban offers an outstanding explication of exactly that through his Missing Links in Teacher Education. In so doing he offers a way of enhancing the quality of teacher education programs for those scholars passionate about, and committed to the work of teaching and learning about teaching. The Missing Links offers a provocative challenge to all involved in teacher education program design. John Loughran Foundation Chair, Curriculum & Pedagogy Monash University, Australia
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402033384
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3346-X">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3346-X</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha