Research and the Quality of Science Education / (Registro nro. 281922)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 05446nam a22003975i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 281922 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20160429154126.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2005 ne | o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9781402036736 |
-- | 9781402036736 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/1402036736 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000334443 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030207 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201404120749 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201404090528 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402041148 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | LC8-6691 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Boersma, Kerst. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 308091 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Research and the Quality of Science Education / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Kerst Boersma, Martin Goedhart, Onno Jong, Harrie Eijkelhof. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Dordrecht : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Netherlands, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2005. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | x, 507 páginas |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | From Normal to Revolutionary Science Education -- Reflections on a Problem Posing Approach -- How Can Large International Comparative Studies Contribute to the Quality of Science Education? -- Towards a More Curricular Focus in International Comparative Studies on Mathematics and Science Education -- 40 Years of Curriculum Development -- Characteristics of Meaningful Chemistry Education -- Cross-Curricular Collaboration in Teaching Social Aspects of Genetics -- School Innovation in Science: Change, Culture, Complexity -- Ways of Using ‘Everyday Life’ in the Science Classroom -- Science Teacher Education: Issues and Proposals -- Outcomes of Professional Development in Primary Science: Developing a Conceptual Framework -- Chemistry Teachers Research Their Own Work: Two Case Studies -- The Relationships Between Primary Teachers’ Attitudes and Cognition During a Two Year Science In-Service Programme -- Teaching Concepts in Contexts: Designing a Chemistry Teacher Course in a Curriculum Innovation -- Epistemological Thought and Role-Playing: Impact on Pre-Service Teachers’ Opinions on Mobile Phone Risks -- Teaching-Learning Sequences Tools for Learning and/or Research -- Designing and Evaluating Short Science Teaching Sequences: Improving Student Learning -- Discussing a Research Programme for the Improvement of Science Teaching -- “Scientific Communication”: An Instructional Program for High-Order Learning Skills and Its Impact on Students’ Performance -- Learning about the Nature of Scientific Knowledge: The Imitating-Science Project -- The Effect of Using Drama in Science Teaching on Students’ Conceptions of the Nature of Science -- The Relevance of Teaching about the “Nature of Science” to Students of the Health Sciences -- Teaching about the Epistemology of Science in School Science Classrooms: Case Studies of Teachers’ Experiences -- A Three-Phase Design for Productive Use of Analogy in the Teaching of Entropy -- Dynamic Assessments of Preservice Teachers’ Knowledge of Models and Modelling -- Investigating Teachers’ Ideas about Models and Modelling — Some Issues of Authenticity -- Investigation of Effects and Stability in Teaching Model Competence -- Using Multiple Analogies: Case Study of a Chemistry Teacher’s Preparations, Presentations and Reflections -- The Role of Argument in Science Education -- The Role of Argumentation in Developing Scientific Literacy -- Meaning Making in High School Science Classrooms: A Framework for Analysing Meaning Making Interactions -- From a Causal Question to Stating and Testing Hypotheses: Exploring the Discursive Activity of Biology Students -- Argument Construction and Change while Working on a Real Environment Problem -- Textbooks and Their Authors: Another Perspective on the Difficulties of Teaching and Learning Electricity -- The Concept of Force as a Constitutive Element of Understanding the World -- Changes in College Students’ Conceptions of Chemical Equilibrium -- Parallel Conceptions in the Domain of Force and Motion -- A Cross-Sectional Study of the Understanding of the Relationships Between Concentration and Reaction Rate among Turkish Secondary and Undergraduate Students. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | In August 2003 over 400 researchers in the field of science education from all over the world met at the 4th ESERA conference in Noordwijkerhout, The Netherlands. During the conference 300 papers about actual issues in the field, such as the learning of scientific concepts and skills, scientific literacy, informal science learning, science teacher education, modeling in science education were presented. The book contains 40 of the most outstanding papers presented during the conference. These papers reflect the quality and variety of the conference and represent the state of the art in the field of research in science education. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Goedhart, Martin. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 308092 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Jong, Onno. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 308093 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Eijkelhof, Harrie. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 308094 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9781402036729 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3673-6">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/1-4020-3673-6</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.