TEST - Catálogo BURRF
   

Contributions from Science Education Research / (Registro nro. 282412)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 06114nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 282412
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429154149.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2007 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402050329
-- 9781402050329
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9781402050329
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000335009
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030251
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404300256
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041249
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LC8-6691
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Pintó, Roser.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 309082
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Contributions from Science Education Research /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Roser Pintó, Digna Couso.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2007.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Students’ Interest In Learning Science -- Interest in Science: Lessons and non-lessons from TIMSS and PISA -- Research-based Innovative Units for Enhancing Student Cognitive Outcomes and Interest in Science -- Girls and Physics: Dilemmas and Tensions -- Science Education Research: New Approaches and Links to Practice -- Contested Territory: The Actual and Potential Impact of Research on Teaching and Learning Science on Students’ Learning -- Studying Science Teaching Practices in Relation to Learning: Time Scales of Teaching Phenomena -- The Potential of Video Studies in Research on Teaching and Learning Science -- Science Teachers’ Knowledge, Practice and Education -- Pedagogical Content Knowledge: What Does it Mean to Science Teachers? -- Science Teachers’ PCK and Teaching Practice: Learning to Scaffold Students’ Open-inquiry Learning -- Physics in Context – A program for Improving Physics Instruction in Germany -- The Relationship of Capability Beliefs and Teaching Environments of New Danish Elementary Teachers of Science to Teaching Success -- A Beginners’ Module of Integrated Natural Science for Secondary Teacher Students: The result of an Educational Reconstruction Process over Three Iterations -- Learning and Understanding Science -- Learning Process Studies -- Meaning Construction and Contextualization While Solving a Dynamics Task in the Laboratory -- Development of a Model of Formative Assessment -- Memorisation of Information from Scientific Movies -- Teaching and Learning Scientific Concepts -- Micro-organisms: Everyday Knowledge Predates and Contrasts with School Knowledge -- Using the Processes of Electrical Charge of Bodies as a Tool in the Assessment of University Students’ Learning in Electricity -- Representation and Learning about Evaporation -- Learning from the History and Philosophy of Science: Deficiencies in Teaching the Macroscopic Concepts of Substance and Chemical Change -- Innovative Teaching–Learning Environments in Science Education -- Non-Formal Science Teaching and Learning -- Adults’ Understanding of Analogy-based Exhibits in an Interactive Science Museum -- The Puppets Project: Using Puppets to Promote Engagement and Talk in Science -- Inquiring the Inquiry Laboratory in High School -- Developing Students’ Views on the Nature of Science through Non-traditional Writing-to-Learn Experiences in the Science Classroom -- Models and Modelling in Science Education -- Towards a Validated Conception of Scientific Models -- The Development of Elementary Students’ Understanding of Complex Ecosystems Through a Model-Based Approach -- Effects of Model-Based Teaching on the Durability of Pre-Service Physics Teachers’ Conceptions of Lunar Events -- Learning and Teaching about Ecosystems Based on Systems Thinking and Modelling in an Authentic Practice -- Discourse and Argumentation in Science Education -- Argumentation and the Learning of Science -- Students’ Argumentation in Group Discussions on a Socio-Scientific Issue -- Exemplary Teaching of Argumentation: A Case Study of Two Science Teachers -- What Can We Learn from a Study of Argumentation in the Students Answers and Group Discussion to Open Physics Problems? -- Teaching and Learning Science Using Multimedia and Computer Tools -- Evaluating Students’ Multimedia Science Design Projects in the Elementary Classroom -- Technology-Enhanced Collaborative Inquiry Learning: Four Approaches under Common Aspects -- Visualizing the Quantum Atom -- Evaluation of the Hypermedia Learning Environment “Physics for Medical Students” Within two Different Settings -- The Role of Language in Learning Physics with Computer-based Multimedia.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. In August 2005, over 500 international researchers from the field of science education met at the 5th European Science Education Research Association conference in Barcelona, Spain. Two of the main topics at this conference were: the decrease in the number of students interested in school science and concern about the worldwide outcomes of studies on students’ scientific literacy. At the conference, over 400 papers were presented, covering a wide range of topics relevant to science education research, such as evidence-based practice, teachers’ professional development, the role of ICT and multimedia, formal and informal learning environments, and argumentation and modelling in science education. This volume includes edited versions of 37 outstanding papers presented during the conference, including the lectures of the keynote speakers. They have been selected for their quality, variety and interest, and present a good overview of the field of science education research.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Couso, Digna.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 309083
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402050312
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-5032-9">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-5032-9</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha