TEST - Catálogo BURRF
   

International Handbook of Education for the Changing World of Work : (Registro nro. 282520)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 06165nam a22003855i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 282520
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20170705134207.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2009 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402052811
-- 9781402052811
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9781402052811
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000335112
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030251
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404300257
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041251
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LC1051-1072
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Maclean, Rupert.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 306797
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título International Handbook of Education for the Changing World of Work :
Resto del título Bridging Academic and Vocational Learning /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Rupert Maclean, David Wilson.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2009.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión vol1: cxxxvi, 360 páginas; vol2: xxiv, 504 páginas; vol3: xxiv, 576 páginas; vol4: xxiv, 584 páginas; vol5: xxiv, 496 páginas; vol6: xxiv, 524 páginas
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato VOLUME 1: Part I Overview. Part II The Changing Context Of Work And Education. 1 Changing Workplace Requirements: Implication for Education. 2 Education and Training in Informal Economies -- VOLUME 2: Part III Education For The World Of Work: National And Regional Perspective. 3 Reforming National Systems of Vocational Education and Training. 4 National Initiatives for Reengineering Education for the New Economy. 5 Learning for Employment and Citizenship in Post-conflict Countries row) -- VOLUME 3: Part IV The Management Of TVET Systems. 6 Policy and Management of TVET Systems. Overview: Navigating the Policy Landscape: Education, Training and Work. The Economics and Financing of TVET. Part V Teacher Education For Vocational Education And Training. The TVET Profession -- VOLUME 4: Part VI Education For Work: Research, Curriculum Development And Delivery. Research and Innovation. Curriculum Development and Delivery. Information and Communication Technologies (ICTs) in Vocational Education and Training -- VOLUME 5: Part VII Learning For Life And Work: Bridging Academic And Vocational Education. Participation in Formal Programmes of Learning and Skills Development. Education for the Changing Demands of Youth Employment. 14 The Skills Debate in an Ageing Society -- VOLUME 6: Part VIII Lifelong Learning For Livelihoods And Citizenship. 15 Adult, Continuing and Lifelong. Part IX Assessment Of Skills And Competencies. 16 Recognition, Certification, Accreditation and Quality Assurance in TVET. Name Index. Subject Index.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This 6-volume Handbook covers in detail all of the latest practice in technical and vocational education and training (TVET). Edited by two world-leading authorities on the subject, contributions have come from more than 200 international authors, making this a totally comprehensive text on the subject. The Handbook’s aim is to review the developments that have occurred in TVET and provide pointers to improvements in the field. In this Handbook readers will find information on TVET models from all over the world, reflections on the best and most innovative practice, and dozens of telling case studies. The Handbook presents the work both of established as well as the most promising young researchers, giving it a real cutting edge and features unrivalled coverage of developments in research, policy and practice in TVET. It will assist those involved in TVET at any level in making informed decisions and further advance and improve the field and to bridge the gap between vocational and academic education in the 21st century. This Springer work is particularly relevant today as TVET faces major challenges posed by the move in many countries towards the knowledge-based economy ushered in by new information and communication technologies. Traditional occupations and apprenticeships are affected as the boundaries between manual and mental work fade. National economies are evolving rapidly as market forces take full advantage of the opportunities offered by globalization. Work, of course, has always been a major feature in people’s lives. Not only does it provide them with the means of survival—food, clothing and shelter—but it also has a major impact on their self-identity, social status, standard of living and quality of life. In this respect, the shift from the Industrial Age to the Information Age has considerable implications for education and training. Numerous questions arise from the shift in the global labour marketplace, questions that this volume provides answers to. How do we anticipate change in the labour market? How respond to the dilemma of providing appropriate educational and training courses in a fluid world economy? Governments need reliable mechanisms to predict economic trends and the demand for manpower. Governments, enterprises and trade unions alike must focus on the methodologies of teacher training, curriculum development, the school-to-work transition, gender, and equality and equity. They will need to offer flexible pathways to training, find new ways of moulding human capital, and work out how they cope with unemployment and an ageing workforce—to name only a few. These are just some of the topics addressed in this Handbook. It draws on international experience to identify the best answers and the best procedures to improve TVET, and provides comprehensive coverage of cutting-edge practices in research and policy as we face the vicissitudes of the twenty-first century.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Wilson, David.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 55350
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402052804
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-5281-1">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-5281-1</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha