The Challenges of Educating People to Lead in a Challenging World / (Registro nro. 282631)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 04986nam a22004215i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 282631 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20160429154159.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2007 ne | o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9781402056123 |
-- | 9781402056123 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/9781402056123 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000335263 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030747 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201404300259 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402041255 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | LB2300-2799.3 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | McCuddy, Michael K. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 309517 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | The Challenges of Educating People to Lead in a Challenging World / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Michael K. McCuddy, Herman van den Bosch, Wm. Benjamin Martz, Alexei V. Matveev, Kenneth O. Morse. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Dordrecht : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Netherlands, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2007. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | xxii, 635 páginas |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Educational Innovation in Economics and Business ; |
Designación de volumen o secuencia | 10 |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | THE CHALLENGES OF EDUCATING PEOPLE TO LEAD IN A CHALLENGING WORLD -- THE TEACHING/LEARNING CONUNDRUM: ISSUES, CHALLENGES, AND PROSPECTS -- “LEARNING ON DEMAND” -- THE MODEL OF COOPERATIVE CONTEXTUAL CHANGE -- DEALING WITH DILEMMAS IN CONTEMPORARY HIGHER EDUCATION -- FROM TEACHING TO LEARNING -- LIFELONG LEARNING IN HIGHER EDUCATION -- IMPLEMENTING AND SUSTAINING EDUCATIONAL INNOVATIONS -- WILLINGNESS TO INNOVATE -- ASSESSING THE DIMENSIONS AND CHARACTERISTICS OF LEARNING AND LEARNERS -- THE IDENTIFICATION OF CONSTRUCTIVIST PEDAGOGY IN DIFFERENT LEARNING ENVIRONMENTS -- LEARNING IN VENTURE CREATION -- COMMONALITIES IN ATTITUDES AND BELIEFS TOWARD DIFFERENT ACADEMIC SUBJECTS -- MULTICULTURAL PERCEPTIONS OF THE ENTREPRENEURIAL LIFESTYLE -- DEVELOPING LEARNING MATERIALS FOR THE UNKNOWN ONLINE LEARNER -- ‘CREDIT WHERE CREDIT’;S DUE’ -- DEVELOPING COMPETENCIES FOR CAREER SUCCESS: ISSUES AND PRACTICES -- TEACHING FOR LIFE ? GENERIC CAPABILITIES THAT LINK UNIVERSITY LEARNING WITH WORKPLACE LEARNING -- HOW DISTANCE EDUCATION CAN SUSTAIN THE DEVELOPMENT OF COMPETENCIES -- THE ETHICAL EDUCATION OF FUTURE LEADERS -- DEVELOPING CRITICAL THINKING SKILLS ONLINE TO FACILITATE A DISCURSIVE MULTICULTURAL CLASSROOM -- COMPETENCE DEVELOPMENT IN ENTREPRENEURSHIP -- USING TECHNOLOGY TO FACILITATE TEACHING AND LEARNING -- LMS, LCMS, AND E-LEARNING ENVIRONMENTS -- ADOPTION OF BLENDED LEARNING BY FACULTY -- DIGITAL MEDIA U, THE SECTORAL UNIVERSITY -- DESIGN AND IMPLEMENTATION OF VARIOUS WEB-BASED COURSES WHICH INVOLVE A DIDACTIC TECHNIQUE -- ACTION E-LEARNING -- ONLINE INTERNET TESTING -- USING TECHNOLOGY TO FACILITATE TEACHING AND LEARNING -- BRIDGING THE KNOWING-DOING GAP -- EDUCATING PROFESSIONALS -- SOCIAL ENTREPRENEURSHIP AND CULTURAL CHANGE -- INTEGRATING LANGUAGE LEARNING WITH PBL -- ANY PROBLEMS?. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | As an educator, are you struggling with any of the following challenges? Do you know what competencies, capacities, attitudes, and perspectives learners need to develop so they can be contributing, productive members of organizations and society? What resource constraints do you need to address in trying to provide innovative and meaningful education? How can you make the learning process more effective? How can you best use technology to effectively deliver content and meaningfully engage learners in the educational process? What can you do to help people become effective leaders of businesses and other organizations in an increasingly complex and values-driven world that is changing rapidly and often contentiously? How do you accommodate the needs of learners throughout their lives? How do you accomplish all of this in a multicultural and global environment? If you are facing any of these challenges, this volume is a "must read" ¾ it tackles these questions and more, providing perspectives and insights from leading educators around the globe. This volume will help educators and the educational enterprise become more innovative, efficient, and effective in addressing the teaching/learning challenges associated with helping students prepare to face their own challenges as leaders and followers in an increasingly complex, uncertain, and global economy. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | van den Bosch, Herman. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 309518 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Martz, Wm. Benjamin. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 309519 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Matveev, Alexei V. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 309520 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Morse, Kenneth O. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 309521 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9781402056116 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-5612-3">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-5612-3</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.