TEST - Catálogo BURRF
   

Work, Learning and Sustainable Development : (Registro nro. 283155)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05640nam a22003975i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 283155
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20170705134208.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2009 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402081941
-- 9781402081941
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9781402081941
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000335890
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030817
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404300308
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041335
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LC1051-1072
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Fien, John.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 310466
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Work, Learning and Sustainable Development :
Resto del título Opportunities and Challenges /
Mención de responsabilidad, etc. edited by John Fien, Rupert Maclean, Man-Gon Park.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2009.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Technical and Vocational Education and Training: Issues, Concerns and Prospects ;
Designación de volumen o secuencia 8
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato New Thinking on Development -- Global Trends and their Implications for Sustainable Human Resource Development through TVET -- Rethinking Development: As if the Planet and its People Really Mattered -- Productivism and Ecologism: Changing Dis/courses in TVET -- Towards Sustainable Human Development -- Towards a Synthesis -- The TVET Response to the Challenges of Sustainable Development -- Sustainable Development: The Challenges and Prospects for a Sustainability Curriculum -- Technology Education and the Search for Truth, Beauty and Love -- TVET as Sustainable Investment -- Technacy Education: Understanding Cross-cultural Technological Practice -- Education for All and TVET: The Creative Synergy -- TVET and Ecologism: Charting New Terrain -- Basic Education for Sustainable Livelihoods: The Right Question? -- Adult and Vocational Education for Social Sustainability: A New Concept for TVET for Sustainable Development -- Intercultural Education: Promoting Sustainability in Education and Training -- Developing Entrepreneurship for Rural Youth and Women -- Sustainable Development Through a Skilled, Knowledge-Based Workforce -- The TVET Response to the Challenges of Sustainable Development: Towards a Synthesis -- Country Experiences in Integrating Sustainable Development into TVET -- UK: Developing the Strategy for Sustainable Development in TVET -- Germany: Policy-making Strategies and Project Experiences -- Australia: The Role of Partnerships, Industry Skills Councils and Training Packages -- Canada: Generic Sustainable Development Skills for the Workforce -- South Africa: Applied Competence as the Guiding Framework for Environmental and Sustainability Education -- South Africa: Strengthening Responses to Sustainable Development Policy and Legislation -- Azerbaijan: TVET and Sustainable Livelihoods in the Caucasus -- India: Policy Perspectives and Challenges Ahead -- China: Skills for Displaced People in the Three Gorges Reservoir Area of Chongqing -- Country Experiences in Integrating Sustainable Development into TVET: Towards a Synthesis -- Enhancing and Supporting TVET for Sustainable Development -- Eight Principles for Promoting Sustainable Education -- School Enterprises Revisited: Combining Vocational Learning with Production -- School-based Enterprises and Environmental Sustainability -- Sustainability Covenants: A Case Study of a Government–College Partnership -- A Framework for Developing Teaching Approaches and Resources for Education for Sustainable Development -- Learning to Do: An ESD Resource for TVET -- Evaluating TVET Programmes through Appreciative Inquiry -- Enhancing and Supporting TVET for Sustainable Development: Towards a Synthesis -- Conclusion -- TVET and Sustainable Development: A Cautionary Note.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book is the first that provides a comprehensive overview of the way countries, education systems and institutions have responded to the call for an integration of learning for work, citizenship and sustainability at the Second International Conference on Technical and Vocational Education which was held in Seoul in 1999. Discussions on the central theme of the Seoul Conference - lifelong learning and training for all, a bridge to the future – led to the conclusion that a new paradigm of both development and Technical and Vocational Education (TVET) was needed. This book showcases the wide range of international initiatives that have sought to put such exhortations into practice. It includes: case studies of national TVET policy reforms, reoriented curricula, sustainable campus management programs, and examples of innovative approaches to integrating learning in TVET with on-the-job training and in community service. It also focuses on the issues and challenges being faced and ways of moving forward. Case studies feature initiatives in a wide range of world regions and countries, and include authors from: UK, Germany, Finland, Canada, USA, Australia, South Africa, China, Republic of Korea, India, Pakistan and the Philippines.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Maclean, Rupert.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 306797
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Park, Man-Gon.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 310467
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402081934
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-8194-1">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-8194-1</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha