TEST - Catálogo BURRF
   

The Education of Diverse Student Populations : (Registro nro. 283209)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 04632nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 283209
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429154224.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2008 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402082047
-- 9781402082047
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9781402082047
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000335895
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030817
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404300308
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041335
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LC8-6691
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Wan, Guofang.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 310559
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The Education of Diverse Student Populations :
Resto del título A Global Perspective /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Guofang Wan.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2008.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Explorations of Educational Purpose ;
Designación de volumen o secuencia 2
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Research Evidence: Narrowing the Achievement Gaps -- Centralization, Devolution and Diversity: Changing Educational Policy and Practice in English Schools -- Education of Ethnic Minorities and Migrants in Austria -- Educating Ethnic Minority Children: The Case of Canada -- Meeting Challenges in US Education: Striving for Success in a Diverse Society -- Education Policy Reform in Postapartheid South Africa: Constraints and Possibilities -- Education at the Crossroads: The Ghanaian Dilemma and Puzzle -- How China Best Educates Its Ethnic Minority Children: Strategies, Experience and Challenges -- Managing Diversity: The Singapore Experience -- Ethnicities and Education in Malaysia: Difference, Inclusions and Exclusions -- Australian Multicultural Education: Revisiting and Resuscitating -- Searching for Equity and Social Justice: Diverse Learners in Aotearoa New Zealand -- Making a Bigger Difference for Diverse Learners: The Iterative Best Evidence Synthesis Programme in New Zealand.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book takes up the challenge of examining the thorniest educational issue from a global perspective. It contributes to the evidence-based conversation among policy makers, educators, and researchers around the world about what works to improve the education outcomes and what can make a bigger difference for the education of diverse students. The eleven countries included — the United Kingdom, Austria, Canada, the United States, South Africa, Ghana, China, Singapore, Malaysia, Australia, and New Zealand are unique, and yet overlap in the sense that they all face similar challenges of teaching diverse students. The authors, being education and cultural insiders, discuss country-specific policies, efforts, and best practices in the education of diverse students; share stories of success and failure; and explore current best practices from global, social, political, and economic perspectives. Built on previous theories and research, it describes diverse students’ experiences in the global and information age, and searches for effective policies and practices that help these students to perform better in school and in life. Readers are forced to step outside of their own experiences and commonly held beliefs about education. Conscious recognition that there are other ways of doing things may result in new approaches that we have not explored before. We hope the insights, lessons, and conclusions drawn from examining this pressing education issue from a global perspective will help nations to better understand and deal with it in their own educational system. Finally, a book that examines the challenges facing today’s educators. The Education of Diverse Student Population: A Global Perspective answers the question of how to cultivate a learning environment for culturally and linguistically diverse students. This book will encourage both inservice and preservice teachers to value the differences that each culture brings to the classroom and view this diversity as an opportunity for teaching and learning with a global focus. Dr. Rosalyn Anstine Templeton, Executive Dean, College of Education and Human Services, Marshall University, Huntington, USA
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402082030
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-8204-7">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-8204-7</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha