TEST - Catálogo BURRF
   

Quality Research in Literacy and Science Education : (Registro nro. 283216)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05469nam a22003855i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 283216
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429154225.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2009 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402084270
-- 9781402084270
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9781402084270
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000335990
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030256
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404300309
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041338
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LC189-214.53
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Shelley, Mack C.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 310577
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Quality Research in Literacy and Science Education :
Resto del título International Perspectives and Gold Standards /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Mack C. Shelley, Larry D. Yore, Brian Hand.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2009.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxx, 666 páginas
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato General Introduction -- Education Research Meets the “Gold Standard”: Evaluation, Research Methods, and Statistics after No Child Left Behind -- Setting the Agenda: Science Education and Science-based Research -- Why “Gold Standard” Needs Another “s”: Results from the Gold Standard(s) in Science and Literacy Education Research Conference -- Research and Practice: A Complex Relationship? -- Moving Beyond the Gold Standard: Epistemological and Ontological Considerations of Research in Science Literacy -- Longitudinal Studies into Science Learning: Methodological Issues -- An International Perspective of Monitoring Educational Research Quality: Commonalities and Differences -- Considering Research Quality and Applicability Through the Eyes of Stakeholders -- Curriculum and Pedagogy -- Researching Effective Pedagogies for Developing the Literacies of Science: Some Theoretical and Practical Considerations -- Pedagogy, Implementation, and Professional Development for Teaching Science Literacy: How Students and Teachers Know and Learn -- Approaching Classroom Realities: The Use of Mixed Methods and Structural Equation Modeling in Science Education Research -- Mixed-methodology Research in Science Education: Opportunities and Challenges in Exploring and Enhancing Thinking Dispositions -- New Directions in Science Literacy Education -- Statistics, Research Methods, and Science Literacy -- Multilevel Modeling with HLM: Taking a Second Look at PISA -- Methods from Item Response Theory: Going Beyond Traditional Validity and Reliability in Standardizing Assessments -- Confounding in Observational Studies using Standardized Test Data: Careful Disentanglement of Statistical Interpretations and Explanations -- Predicting Group Membership using National Assessment of Educational Progress (NAEP) Mathematics Data -- Incorporating Exploratory Methods using Dynamic Graphics into Multivariate Statistics Classes: Curriculum Development -- Approaches to Broadening the Statistics Curricula -- Dr. Fox Rocks: Using Data-mining Techniques to Examine Student Ratings of Instruction -- Process Execution of Writing and Reading: Considering Text Quality, Learner and Task Characteristics -- Can We Make a Silk Purse from a Sow's Ear? -- Public Policy and “Gold Standard(s)” Research -- Speaking Truth to Power with Powerful Results: Impacting Public Awareness and Public Policy -- Funding Patterns and Priorities: An International Perspective -- Research Ethics Boards and the Gold Standard(s) in Literacy and Science Education Research -- Data Sharing: Disclosure, Confidentiality, and Security -- Stitching the Pieces Together to Reveal the Generalized Patterns: Systematic Research Reviews, Secondary Reanalyses, Case-to-case Comparisons, and Metasyntheses of Qualitative Research Studies -- The Gold Standard and Knowing What to Do -- Epilogue: New Standards, New Directions, and New Realities -- Reflections on Beyond the Gold Standards Era and Ways of Promoting Compelling Arguments about Science Literacy for All.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book addresses implications for "Gold Standards" of education research—especially in science education and literacy. These standards are meant to provide evidence-based educational outcomes found effective in randomized controlled trials, following patterns of evidence used in medical research. Similar expectations have emerged in other countries—from education ministries, for researchers working with U.S. colleagues, and for researchers with multinational and non-profit support. The current "Gold Standard" policy, developed in the United States through the 2001 "No Child Left Behind" [NCLB] Act and the 2002 Education Sciences Reform Act, attempts to improve the effects of schooling and enhance educational research. The contributions to this book explore perspectives on how best to implement multiple standards of education research.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Yore, Larry D.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 310578
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Hand, Brian.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 310579
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402084263
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-8427-0">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-8427-0</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha