TEST - Catálogo BURRF
   

Educational Assessment in the 21st Century : (Registro nro. 283622)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 04941nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 283622
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20170705134208.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2009 ne | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781402099649
-- 9781402099649
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9781402099649
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000336532
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030300
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404300318
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402041352
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LC5225.A75
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Wyatt-Smith, Claire.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 310401
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Educational Assessment in the 21st Century :
Resto del título Connecting Theory and Practice /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Claire Wyatt-Smith, J. Joy Cumming.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Dordrecht :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Netherlands,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2009.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Framing Assessment Today for the Future: Issues and Challenges -- Framing Assessment Today for the Future: Issues and Challenges -- Creativity and Innovation in Assessment: New Skills and Capabilities, and Changing Communication Practices -- Assessment in the Perspective of a Social Semiotic Theory of Multimodal Teaching and Learning -- Transforming K–12 Assessment: Integrating Accountability Testing, Formative Assessment and Professional Support -- Assessment Issues and New Technologies: ePortfolio Possibilities -- Towards Theorising Assessment as Critical Inquiry -- Building Social Capital: Difference, Diversity and Social Inclusion -- Fairness in Assessment -- Assessment, Gender and In/Equity -- Assessment, Disability, Student Engagement and Responses to Intervention -- Assessment Challenges, the Law and the Future -- Assessment in a Context: Geography, Policy and Practice -- Teachers’ Use of Assessment Data -- A Problematic Leap in the Use of Test Data: From Performance to Inference -- Educational Assessment in Norway—A Time of Change -- Articulating Tacit Knowledge Through Analyses of Recordings: Implications for Competency Assessment in the Vocational Education and Training Sector -- Defining Standards for the 21st Century.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Even in the white heat of the ever-present education debate, assessment is one of the hottest and most contested topics. While teachers develop practical methodologies such as Assessment for Learning, that aim to bring positive benefits to learners, governments and policy-makers strengthen the role of externally mandated assessment for accountability purposes. With the field of assessment a key focus for research the world over, the traditional issues of the topic, such as validity and reliability, have been joined by a host of other issues all pressing for attention. These include: the value of testing for international benchmarking and public reporting; taking account of cultural and social diversity; new modes of testing and assessment; technological innovation; the issue of what counts as authentic assessment; and inclusion and disability issues in assessment. In their preface, the editors argue that in a post-modern world changes in the nature of work, globalization, the information revolution and today’s social challenges will all impact on educational priorities, and thus will require new modes of assessment. As our faith in the sciences to solve our problems erodes, we also recognize that the educational assessment cannot be an exact science either; that the involvement of human beings in every aspect of its design, execution and use makes it irrevocably a social project and thus subject to all the vagaries that any kind of human activity implies. This has led to the beginnings of a more humanistic approach to assessment. As this book makes clear, the challenge for assessment in the 21st century will be to reflect these newly emerging educational priorities. Assessment procedures will be needed that support the next generation in acquiring the skills and values they will need to manage emerging global challenges, skills such as teamwork, problem-solving and the ability to manage one’s own learning. The contributors here offer hope, suggesting that after more than a century of modernist-inspired educational assessment practices inimical to the issues of utility, fairness, flexibility and relevance, we may well be standing at the threshold of significant change.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Cumming, J. Joy.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 311310
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781402099632
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-9964-9">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4020-9964-9</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha