TEST - Catálogo BURRF
   

Case Studies in Service Innovation / (Registro nro. 288735)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 06685nam a22004335i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 288735
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20170705134218.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2012 xxu| o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781461419723
-- 9781461419723
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9781461419723
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000340741
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030350
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201404300419
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402061033
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF4999.2-6182
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Macaulay, Linda A.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 318628
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Case Studies in Service Innovation /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Linda A. Macaulay, Ian Miles, Jennifer Wilby, Yin Leng Tan, Liping Zhao, Babis Theodoulidis.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright New York, NY :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer New York :
-- Imprint: Springer,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2012.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiii, 231 páginas 18 ilustraciones
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Service Science: Research and Innovations in the Service Economy,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 1865-4924
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Introduction to the Book -- Introduction to Service Innovation -- Introduction to Business Model Innovation Cases -- Service Innovation in the Chinese Aviation Industry: The Case of Chinese Low Cost Carriers -- Survival by “Servicisation”: A Multiple-case Study of the Taiwanese Video Games Industry -- Innovation in China’s Mobile Multimedia Broadcasting Service -- Optimisation of the Clients’ Warehouse Logistics: A KIBS-type Service in the Manufacturing Context -- Introduction to the Organisation and its Environment Cases -- Public-Private Innovation Network in Knowledge Intensive Services: Co-production or Technological Lock-in? FARMSTAR, a Case Study in Advisory Services for Farmers -- The Role of Boundary Objects in Public-Private Innovation Networks: The Story of Næstved Health School -- A Platform Innovation in Public Service -- Introduction to Innovation Management within an Organisation Cases -- Understanding Drivers of Customer Satisfaction in the Social Housing Sector -- TrusTECH: Innovators in the Field Of Innovation -- Soft Systems Methodology and Innovation -- Achieving Service Innovation through a Health Education Programme -- Introduction to Process Innovation Cases -- A Systems Approach to Housing Repairs -- Opportunities to Improve Health Visiting Services through Lean Thinking -- Including Customer Representatives in the Development of the Service Innovation ‘Model’ for an Insurance Company -- Social Housing Asset Management: An Innovative Approach to Increase Productivity and Performance -- Innovation Perspectives of a Personal Financial Services Call Centre -- Introduction to Technology Innovation Cases -- The Benefit of Knowledge Sharing: A Case Study of a Real Estate Brokerage Service -- Using Virtual World Technology to Deliver Educational Services -- Partnering for Technology-led Innovation to Deliver Enterprise Service Innovation: Ultra High Resolution Seismic Sensing Solution -- Chasing the Long Tail: Growth through Personalised Telecoms Services -- Information Technology-Enabled Business Platforms -- An End-User Friendly Service Delivery Platform for the Public Sector -- Introduction to Cases Illustrating the Driving Forces of Service Innovation -- Circles of Customer Need: A Contribution to Customer-Centric Service Provision in a Local Community -- Towards a Deeper Understanding of Public Sector Innovation -- Involving Customers in the Service Innovation Process -- Public-Private Innovation Networks: The Importance of Boundary Objects, Brokers and Platforms to Service Innovation -- Author Index.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Case Studies in Service Innovation provides the reader fresh insight into how innovation occurs in practice, and stimulates learning from one context to another. The volume brings together contributions from researchers and practitioners in a celebration of achievements with the intention of adding to the wider understanding of how service innovation develops. Each case presents a brief description of the context in which the innovation occurred, the opportunity that led to the innovation and an overview of the innovation itself, also addressing how success was measured, what success has been achieved to date and providing links to further information. The book is organized around five major themes, each reflecting recognized sources of service innovation: Business Model Innovation: new ways of creating, delivering or capturing economic, social, environmental and other types of value; The Organization in its Environment: an organization engaging beyond its own boundaries, with public private partnerships, sourcing knowledge externally, innovation networks, and open or distributed innovation; Innovation Management within an Organization: an organization actively encouraging innovation within its own boundaries using project teams, internal governance of innovation, and methods or tools that stimulate innovation; Process Innovation: changes in service design and delivery processes, such as consumer led innovation or consumers as part of the innovation process, service operations management, and educational processes; Technology Innovation: the use of technology, including ICT enabled innovation, ICTs that are themselves innovative and support the delivery of new services, new ICT services, new ways of delivering services associated with ICT products, and technology other than ICT. The final part of the book is given to four extended cases allowing for a more in-depth treatment of innovation within a complex service system. The extended cases also illustrate two important and growing trends, firstly the need for, and benefits of, a more customer centric approach to service innovation and secondly the need for better understanding of public services and the role of public-private partnerships in identifying and achieving innovation.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Miles, Ian.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 318629
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Wilby, Jennifer.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 318630
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Tan, Yin Leng.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 318631
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Zhao, Liping.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 318632
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Theodoulidis, Babis.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 318633
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9781461419716
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4614-1972-3">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4614-1972-3</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

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