Build To Order : (Registro nro. 291345)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 04333nam a22003735i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 291345 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20160429154850.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2008 xxk| o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9781848002258 |
-- | 9781848002258 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/9781848002258 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000344223 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030405 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201405050304 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402061251 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | TL1-483 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Parry, Glenn. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 305443 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Build To Order : |
Resto del título | The Road to the 5-Day Car / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Glenn Parry, Andrew Graves. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | London : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer London, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2008. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | and Overview -- and Overview -- Industry Dynamics -- The Evolution of Competition in the Automotive Industry -- Build-to-Order: Impacts, Trends and Open Issues -- Current Issues at OEMs and Suppliers -- Outsourcing: Management and Practice Within the Automotive Industry -- Modularity -- An Overview of Modular Car Architecture: the OEMS Perspective on Why and How -- The Modular Body -- Modular Concepts and the Design of the ModCar Body Shell -- Complexity Cost Management -- Collaboration -- Key Principles of Flexible Production and Logistics Networks -- Collaborative Planning Processes -- Collaborative Execution Processes -- Functionalities of Supporting IT Systems: Current Situation, Future Requirements and Innovative Approaches -- Modelled Scenario Examples for Planning and Execution Processes -- Validation -- A BTO Reference Model for High-Level Supply Chain Design -- Rapid Supply Chain Design by Integrating Modelling Methods -- Moving Towards BTO – An Engine Case Study -- How the Electro-Mechanical Valve Train Accelerates Logistics and Reduces Costs -- Network Design for Build-to-Order Automotive Production -- Implementation -- Automotive e-hubs: Exploring Motivations and Barriers to Collaboration and Interaction -- Automotive Supplier Park Strategies Supporting Build-to-Order -- Managing the Transition to the “5-Day Car” in Europe -- The Road Ahead -- The Road to the 5-Day Car. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | Visit any modern car production line and you will be faced by a showcase of modern technology and advanced logistics combining in a clinical environment to produce rows of automobiles, each significantly different from the one before and after it. From stamping out the sheet steel body to driving a finished car off the line typically takes under 30 hours. However, if you try and buy a car to your specification you can expect to wait around 55 days, despite production lines frequently running below capacity. Why can’t you have your car in 30 hours plus delivery time? The challenge of mass customisation, building cars to customer order, brings great value to both the customer and the automotive industry. Building cars to customer order eliminates the need for companies to hold billions of dollars worth of finished stock. Any company able to free this capital would improve their competitive position and be able to reinvest in future product development. The benefits to all are clear and the first to market an operational build-to-order system will generate a significant cost advantage that may be difficult to emulate. The question for many automotive executives is not when but how exactly will such a radically ‘different’ business model operate. Build To Order: The Road to the 5-Day Car addresses the conceptual and practical aspects for achieving the automotive industry’s next goal: the rapid delivery to the customer of a bespoke vehicle only days after placing an order. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Graves, Andrew. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 322588 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9781848002241 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-84800-225-8">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-1-84800-225-8</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.