Advanced Microsystems for Automotive Applications 2006 / (Registro nro. 295883)
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000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 06077nam a22003855i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 295883 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20170705134234.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2006 gw | o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783540334101 |
-- | 9783540334101 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/3540334106 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000348692 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030437 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201404121517 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201404091254 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402071035 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | TK7800-8360 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Valldorf, Jürgen. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 327952 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Advanced Microsystems for Automotive Applications 2006 / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Jürgen Valldorf, Wolfgang Gessner. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Berlin, Heidelberg : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Berlin Heidelberg, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2006. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | xviii, 515 páginas 287 ilustraciones |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | VDI-Buch |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Market -- Prospects for MST Sensors in Automotive Applications -- Future Architecture for Inertial Sensors in Cars -- Safety -- Three-Dimensional CMOS Image Sensor for Pedestrian Protection and Collision Mitigation -- EVENT-ONLINE — A Service Concept for large scale Events based on FCD Technology -- Advanced Pressure Sensors with high Flexibility for Side Crash Detection -- Detection of Road Users in Fused Sensor Data Streams for Collision Mitigation -- Dynamic Pass Prediction — A New Driver Assistance System for Superior and Safe Overtaking -- Requirement Engineering for Active Safety Pedestrian Protection Systems based on Accident Research -- Biologically Inspired Multi-Sensor Fusion for Adaptive Camera Stabilization in Driver-Assistance Systems -- Low Speed Collision Avoidance System -- Laserscanner for Multiple Applications in Passenger Cars and Trucks -- A new Approach for Obstacle Detection Based on Dynamic Vehicle Behaviour -- Far Infrared Detection Algorithms for Vulnerable Road Users Protection -- iBolt Technology — A Weight Sensing System for Advanced Passenger Safety -- Object Classification exploiting High Level Maps of Intersections -- Performance of a Time-of-Flight Range Camera for Intelligent Vehicle Safety Applications -- Powertrain -- Coordinated Cylinder Pressure Based Control for Reducing Diesel Emissions Dispersion -- A High Temperature Floating Gate MOSFET Driver for on the Engine Injector Control -- Comfort and HMI -- Distributed Pressure Sensor Based on Electroactive Materials for Automotive Application -- Intelligent Infrared Comfort Sensors for the Automotive Environment -- Gesture Recognition Using Novel Efficient and Robust 3D Image Processing -- Network of Excellence HUMANIST - Human Centred Design for Information Society Technologies INRETS & ERT -- Networked Vehicle -- High Speed 1Gbit/s Video Transmission with Fiber Optic Technology -- Components and Generic Sensor Technologies -- Integrated Giant Magneto Resistors — a new Sensor Technology for Automotive Applications -- Simulating Microsystems in the Context of an Automotive Drive Application -- Miniaturized Wireless Sensors for Automotive Applications -- 3D-MID — Multifunctional Packages for Sensors in Automotive Applications -- PReVENT -- Towards the Automotive HMI of the Future: Mid-Term Results of the AIDE Project -- Accidentology as a Basis for Requirements and System Architecture of Preventive Safety Applications -- ADAS Horizon — How Digital Maps can contribute to Road Safety -- Intersection Safety — the EC Project INTERSAFE -- ProFusion2 — towards a Modular, Robust and Reliable Fusion Architecture for Automotive Environment Perception -- Integrating Lateral and Longitudinal Active and Preventive Safety Functions -- Lane Detection for a Situation Adaptive Lane keeping Support System, the SAFELANE System. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | Looking back 10 years when the International Forum on Advanced Microsystems for Automotive Application (AMAA) started, enormous progress has been made in reducing casualties, emissions and in increasing comfort and performance. Microsystems in many cases provided the key functions for this progress. Although the issues the event concentrated on didn’t change significantly (safety, powertrain, comfort, etc.), considerable shifts of technological paradigms and approaches can be stated. The future of microsystems will consist of integrated smart systems which are able to diagnose a situation, to describe and to qualify it. They will be able to identify and mutually address each other. They will be predictive and therefore they will be able to decide and help to decide. Smart systems will enable the automobile to interact with the environment, they will perform multiple tasks and assist a variety of activities. Smart systems will be highly reliable, often networked and energy autonomous. There is a coincidence of the AMAA objectives and those of EPoSS, the European Technology Platform on Smart Systems Integration, contributing intensively to the development of automotive-specific smart systems. You will find a series of the EPoSS items in the programme of the 10th AMAA, which continues to be a unique exchange forum for companies in the automotive value chain. The publication in hand also reflects these issues. It is a cut-out of new technological priorities in the area of microsystems-based smart devices and opens up a mid-term perspective of future smart systems applications in automobiles. Additional information is available on www.amaa.de |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Gessner, Wolfgang. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 327953 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783540334095 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/3-540-33410-6">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/3-540-33410-6</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
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