Advanced Microsystems for Automotive Applications 2008 / (Registro nro. 298359)
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000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 04755nam a22003855i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 298359 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20170705134242.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2008 gw | o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783540779803 |
-- | 9783540779803 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/9783540779803 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000351571 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030449 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201405060252 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402171140 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | TK7800-8360 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Valldorf, Jürgen. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 327952 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Advanced Microsystems for Automotive Applications 2008 / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Jürgen Valldorf, Wolfgang Gessner. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Berlin, Heidelberg : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Berlin Heidelberg, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2008. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | VDI-Buch |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Market -- Advanced Safety Systems — The Opportunity for Semiconductor Vendors -- Safety -- Dual Frequency Methods for Identifying Hidden Targets in Road Traffic -- Multi Spectral Pedestrian Detection and Localization -- Car Driver Monitoring by Networking Vital Data -- MDSI Range Camera Calibration -- Laserscanner Based Cooperative Pre-Data-Fusion -- Satellite-Based System for Predictive Control in Vehicles and its Field of Applications -- Results of the EC-Project INTERSAFE -- Powertrain -- Crank Angle Resolved Determination of Fuel-Concentration and Air/Fuel Ratio in a SI-Production Engine by Using a Modified Optical Spark Plug -- Two-Line LIF-Emission Thermometry for Gas-Temperature Determination in IC-Engines -- Comfort and HMI -- Human Vehicle Interaction Based On Electric Field Sensing -- Networked Vehicle -- Automotive 1 Gbit/s Link Goes Standard -- Components and Generic Sensor Technologies -- Imaging Millimeter Wave Radar with Phased Array Antenna -- Tungsten-Titanium as Advanced Material for RF-MEMS Switches -- Local Modification of Fired LTCC Substrates for High Frequency Applications -- Determination of Complex Permittivity of LRR Radome Materials Using a Scalar Quasi-Optical Measurement System -- Speed Sensors for Automotive Applications Based on Integrated GMR Technology -- Micro-Rotation Angle Sensor with Integrated Hall IC -- Scaled Test Bed for Automotive Experiments: Evaluation of Single Accelerometer Electronic Stability Control -- A New Micromechanical Pressure Sensor for Automotive Airbag Applications -- Trusting Your Senses. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | With the total number of vehicles steadily increasing and soon approaching one billion, the world is facing serious challenges in terms of both safety of road transport and sustainability. Consequently the two major persistent issues for the automotive industry are improved safety and reduced emissions. The integration of complex microsystems with enhanced intelligence has enabled an increase in efficiency of the previously ‘dumb’ internal combustion engine by an average 1% annually during the last 20 years. In the future, such smart systems may help to leverage novel powertrain concepts towards the zero emission vehicle. Particularly for electric cars, anticipatory power management and efficient driving assistance will be needed to overcome range limitations. Electrical in-wheel motors equipped with novel miniaturized functionalities will be required. Intelligent systems for tire monitoring and control deserve special attention as well, since insufficient tire pressure accounts for more than 3% of the efficiency losses in the car. The conference book in hand is a showroom of activities, the International Forum on Advanced Microsystems for Automotive Applications (AMAA) has been known for during the last 12 years: advanced sensors including one based on the giant magneto resistance (GMR) effect, several camera and radar systems making road traffic safer by assisting the driver in recognizing pedestrians and obstacles, and human-machine interfaces based on the recognition of hand gestures – a striking example of how smart systems will further enhance the usability of vehicles and the comfort of driving. Additional information is available on www.amaa.de |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Gessner, Wolfgang. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 327953 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783540779797 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-77980-3">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-77980-3</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
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