TEST - Catálogo BURRF
   

Changing Cultures in Higher Education : (Registro nro. 299968)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 06585nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 299968
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429155610.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2010 gw | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783642035821
-- 9783642035821
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9783642035821
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000353668
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030516
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201405060324
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402180958
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LB1028.43-1028.75
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Ehlers, Ulf-Daniel.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 330283
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Changing Cultures in Higher Education :
Resto del título Moving Ahead to Future Learning /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Ulf-Daniel Ehlers, Dirk Schneckenberg.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Berlin, Heidelberg :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Berlin Heidelberg,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2010.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión x, 610 páginas 60 ilustraciones
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato New Strategies for a Culture of Change and Innovation in Universities -- Introduction: Changing Cultures in Higher Education -- New Challenges for Universities: Why They Must Change -- Learning Innovation for the Twenty-First Century -- “They had People Called Professors…!” Changing Worlds of Learning: Strengthening Informal Learning in Formal Institutions? -- Transforming Universities -- Stories of Change: The University of Zurich, Switzerland -- Shaping Learning Cultures: A Strategic Challenge for Universities -- Faculty Development in Context: Changing Learning Cultures in Higher Education -- Open Content, Open Learning 2.0: Using Wikis and Blogs in Higher Education -- Stories of Change: The National University of Ireland, Galway -- Strategic Integration of Open Educational Resources in Higher Education -- New Directions for Higher Education: Challenges, Opportunities, and Outcomes -- Making User-Generated Content Communities Work in Higher Education – The Importance of Setting Incentives -- Strategic Issues in University Information Management -- Creating the Future: Changing Culture Through Leadership Capacity Development -- Using Appreciative Inquiry for an e-Learning Change Management Programme: The ENTICE Project at Brunel University -- Fostering Connectivity and Reflection as Strategic Investment for Change -- eCompetence and Faculty Engagement for e-learning -- Stories of Change: The K.U. Leuven, Belgium -- What is e-Competence? Conceptual Framework and Implications for Faculty Engagement -- Learning in Communities -- Supporting Changing Cultures Through Emerging Practices -- Conspiracies and Competences -- Education Innovation: Case Studies in e-Learning and Face-to-Face Teaching in Higher Education: What is the Best? -- The Homo Zappiens and its Consequences for Learning in Universities -- Roles and Domains to Teach in Online Learning Environments: Educational ICT Competency Framework for University Teachers -- Stories of Change: e/merge @ the University of Cape Town -- The Impact of Collaborative e-Learning on Concepts of Teaching -- Stories of Change: TieVie – The Support Service for Finnish Universities Toward the Information Society -- Innovation and Quality through e-learning in Universities -- Stories of Change: The Ruhr University of Bochum -- Moving from Control to Culture in Higher Education Quality -- Quality for Global Knowledge-Intensive Organizations: A Step-by-Step Guide -- Innovation and Quality for New Learning Cultures -- Can Web 2.0 and Social Software Help Transform How We Measure Quality in Teaching, Learning, and Research? -- The Development of a Theoretically Sound Concept of Quality Criteria: As in the Case of the Accreditation for Technology-Enhanced Learning EFMD-CEL -- The MedidaPrix Award: An Agent for Changing Higher Education e-Learning Practice -- The UNIQUe Label: Supporting a Culture of Innovation and Quality in Higher Education -- The Organizational Impact of Open Educational Resources.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. More and more educational scenarios and learning landscapes are developed using blogs, wikis, podcasts and e-portfolios. Web 2.0 tools give learners more control, by allowing them to easily create, share or reuse their own learning materials, and these tools also enable social learning networks that bridge the border between formal and informal learning. However, practices of strategic innovation of universities, faculty development, assessment, evaluation and quality assurance have not fully accommodated these changes in technology and teaching. Ehlers and Schneckenberg present strategic approaches for innovation in universities. The contributions explore new models for developing and engaging faculty in technology-enhanced education, and they detail underlying reasons for why quality assessment and evaluation in new – and often informal – learning scenarios have to change. Their book is a practical guide for educators, aimed at answering these questions. It describes what E-learning 2.0 is, which basic elements of Web 2.0 it builds on, and how E-learning 2.0 differs from Learning 1.0. The book also details a number of quality methods and examples, such as self-assessment, peer-review, social recommendation, and peer-learning, using illustrative cases and giving practical recommendations. Overall, it offers a step-by-step guide for educators so that they can choose their own quality assurance or assessment methods, or develop their own evaluation methodology for specific learning scenarios. The book addresses everyone involved in higher education – university leaders, chief information officers, change and quality assurance managers, and faculty developers. Pedagogical advisers and consultants will find new insights and practices for the integration and management of novel learning technologies in higher education. The volume fosters in lecturers and teachers a sound understanding of the need and strategy for change, and it provides them with practical recommendations on competence and quality methodologies.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Schneckenberg, Dirk.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 337144
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783642035814
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-03582-1">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-03582-1</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha