Hybrid Learning : (Registro nro. 300672)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 06801nam a22004095i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 300672 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20160429155639.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2010 gw | o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783642146572 |
-- | 9783642146572 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/9783642146572 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000355481 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030956 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201405060351 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402191044 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | LB1028.43-1028.75 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Tsang, Philip. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 338219 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Hybrid Learning : |
Resto del título | Third International Conference, ICHL 2010, Beijing, China, August 16-18, 2010. Proceedings / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Philip Tsang, Simon K. S. Cheung, Victor S. K. Lee, Ronghuai Huang. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Berlin, Heidelberg : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Berlin Heidelberg, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2010. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | xv, 534 páginas 147 ilustraciones |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Lecture Notes in Computer Science, |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas | 0302-9743 ; |
Designación de volumen o secuencia | 6248 |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Keynote -- Alternative Worlds as Teaching and Learning Environments -- Five Assumptions on Blended Learning: What Is Important to Make Blended Learning a Successful Concept? -- Interactive Hybrid Learning Systems -- Learning Performance Support System for Adult Learning -- E-Learning: Developing a Simple Web-Based Intelligent Tutoring System Using Cognitive Diagnostic Assessment and Adaptive Testing Technology -- Hybrid Learning Systems: Meeting the Challenges of Graduate Management Education -- An E-Class Teaching Management System (ECTMS): Strategy and Application -- Facebook – Education with Social Networking Websites for Teaching and Learning -- Content Management for Hybrid Learning -- Building Teachers’ TPACK through WebQuest Development and Blended Learning Process -- Hybrid Learning:“Neither Fish Nor Fowl” or “The Golden Mean” -- Techniques for Enhancing Hybrid Learning of Physical Education -- Using New Web Technologies in Teaching Demography -- Pedagogical and Psychological Issues -- Best Practices in Teaching Online or Hybrid Courses: A Synthesis of Principles -- Students’ Attitudes towards Web Searching -- Knowledge Structure of Elementary School Teacher Training Based on Educational Technology: Focus on Classroom Teaching -- A Qualitative Analysis of Sub-degree Students Commentary Styles and Patterns in the Context of Gender and Peer e-Feedback -- Outcome-Based Teaching and Learning -- Hybrid Learning Curriculum Development Using the ReProTool – Lessons from Ancient Philosophy -- Investigating Hong Kong Form 6 Students’ Perceptions towards Their Development of Critical Thinking Skills with Narrative Analysis Activities with Film -- ROAD-MAP for Educational Simulations and Serious Games -- Enhancing Blended Courses to Facilitate Student Achievement of Learning Outcomes -- Instructional Design Issues -- Building an Online Course Based on Semantic Wiki for Hybrid Learning -- A Hybrid Learning Compiler Course -- Understanding Online Knowledge Sharing: An Exploratory Theoretical Framework -- The Effects of “Facilitating” in an Online Asynchronous Teachers Training Course -- Developing a Mulitmedia Learning Model Based on Hands-On Learning: A Cognitive Apprenticeship Approach -- Experiences in Hybrid Learning -- Hybrid Learning of Physical Education Using National Elaborate Course Resources -- Key Factors of Effecting Blended Learning Satisfaction: A Study on Peking University Students -- Experience of Blended Learning in School Education: Knowledge about Perimeter of Closed Shapes -- A Review of Mobile Learning in the Mobile Age -- Hybrid Learning Mode for Industrial Engineering Specialized Courses in China -- Improved Flexibility of Learning Processes -- A Practical Approach to the Teaching of Internet Programming and Multimedia Technologies -- Use of Open Educational Resources: Challenges and Strategies -- The Use of Virtual Classroom in Library and Information Management Courses -- 3D Virtual Classroom Based on Multi-agent -- Computer Supported Collaborative Learning -- Learning in CALL Environments: An Exploration of the Effects of Self-regulated Learning Constructs on Chinese Students’ Academic Performance -- Automatic Support for the Analysis of Online Collaborative Learning Chat Conversations -- Knowledge Construction through Discussion Forum in a Blended Learning Environment -- On-Line Learning Community Based on Curricular -- Assessment Strategies for Hybrid Learning -- Comparison of Students’ Satisfaction and Dissatisfaction Factors in Different Classroom Types in Higher Education -- Cognitive Load Theory Based Effectiveness Evaluation on Dynamic Math Teaching -- Impact of 3D/VR Action Video Games on Players’ Cognition, Problem Solving and Its Implications in Simulation Training -- Implementing Institutional Online Assessment – Addressing the Challenges -- Organisational Frameworks and Institutional Policies -- Hybrid Learning: Teaching for Quality Learning at University -- The Diminishing Influence of Age and Gender on e-Learning Readiness of Teachers in Hong Kong -- Effectiveness of E-Learning at Secondary Schools in Hong Kong -- Competency Model for Chinese Distance Education in Higher Education -- Hybrid Learning and New Development of “IT in Education” Theory. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | This book constitutes the proceedings of the Third International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2010, held in Beijing, China, in August 2010. The 50 contributions presented in this volume were carefully reviewed and selected from 225 submissions. In addition two keynote talks are included in this book. The topics covered are interactive hybrid learning systems, content management for hybrid learning, pedagogical and psychological issues, outcome-based teaching and learning, instructional design issues, experiences in hybrid learning, improved flexibility of learning processes, computer supported collaborative learning, assessment strategies for hybrid learning, and organisational frameworks and institutional policies. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Cheung, Simon K. S. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 338220 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Lee, Victor S. K. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 337989 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Huang, Ronghuai. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 337869 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783642146565 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-14657-2">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-14657-2</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.