TEST - Catálogo BURRF
   

Hybrid Learning : (Registro nro. 300672)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 06801nam a22004095i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 300672
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429155639.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2010 gw | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783642146572
-- 9783642146572
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9783642146572
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000355481
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030956
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201405060351
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402191044
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LB1028.43-1028.75
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Tsang, Philip.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 338219
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Hybrid Learning :
Resto del título Third International Conference, ICHL 2010, Beijing, China, August 16-18, 2010. Proceedings /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Philip Tsang, Simon K. S. Cheung, Victor S. K. Lee, Ronghuai Huang.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Berlin, Heidelberg :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Berlin Heidelberg,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2010.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xv, 534 páginas 147 ilustraciones
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Lecture Notes in Computer Science,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 0302-9743 ;
Designación de volumen o secuencia 6248
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Keynote -- Alternative Worlds as Teaching and Learning Environments -- Five Assumptions on Blended Learning: What Is Important to Make Blended Learning a Successful Concept? -- Interactive Hybrid Learning Systems -- Learning Performance Support System for Adult Learning -- E-Learning: Developing a Simple Web-Based Intelligent Tutoring System Using Cognitive Diagnostic Assessment and Adaptive Testing Technology -- Hybrid Learning Systems: Meeting the Challenges of Graduate Management Education -- An E-Class Teaching Management System (ECTMS): Strategy and Application -- Facebook – Education with Social Networking Websites for Teaching and Learning -- Content Management for Hybrid Learning -- Building Teachers’ TPACK through WebQuest Development and Blended Learning Process -- Hybrid Learning:“Neither Fish Nor Fowl” or “The Golden Mean” -- Techniques for Enhancing Hybrid Learning of Physical Education -- Using New Web Technologies in Teaching Demography -- Pedagogical and Psychological Issues -- Best Practices in Teaching Online or Hybrid Courses: A Synthesis of Principles -- Students’ Attitudes towards Web Searching -- Knowledge Structure of Elementary School Teacher Training Based on Educational Technology: Focus on Classroom Teaching -- A Qualitative Analysis of Sub-degree Students Commentary Styles and Patterns in the Context of Gender and Peer e-Feedback -- Outcome-Based Teaching and Learning -- Hybrid Learning Curriculum Development Using the ReProTool – Lessons from Ancient Philosophy -- Investigating Hong Kong Form 6 Students’ Perceptions towards Their Development of Critical Thinking Skills with Narrative Analysis Activities with Film -- ROAD-MAP for Educational Simulations and Serious Games -- Enhancing Blended Courses to Facilitate Student Achievement of Learning Outcomes -- Instructional Design Issues -- Building an Online Course Based on Semantic Wiki for Hybrid Learning -- A Hybrid Learning Compiler Course -- Understanding Online Knowledge Sharing: An Exploratory Theoretical Framework -- The Effects of “Facilitating” in an Online Asynchronous Teachers Training Course -- Developing a Mulitmedia Learning Model Based on Hands-On Learning: A Cognitive Apprenticeship Approach -- Experiences in Hybrid Learning -- Hybrid Learning of Physical Education Using National Elaborate Course Resources -- Key Factors of Effecting Blended Learning Satisfaction: A Study on Peking University Students -- Experience of Blended Learning in School Education: Knowledge about Perimeter of Closed Shapes -- A Review of Mobile Learning in the Mobile Age -- Hybrid Learning Mode for Industrial Engineering Specialized Courses in China -- Improved Flexibility of Learning Processes -- A Practical Approach to the Teaching of Internet Programming and Multimedia Technologies -- Use of Open Educational Resources: Challenges and Strategies -- The Use of Virtual Classroom in Library and Information Management Courses -- 3D Virtual Classroom Based on Multi-agent -- Computer Supported Collaborative Learning -- Learning in CALL Environments: An Exploration of the Effects of Self-regulated Learning Constructs on Chinese Students’ Academic Performance -- Automatic Support for the Analysis of Online Collaborative Learning Chat Conversations -- Knowledge Construction through Discussion Forum in a Blended Learning Environment -- On-Line Learning Community Based on Curricular -- Assessment Strategies for Hybrid Learning -- Comparison of Students’ Satisfaction and Dissatisfaction Factors in Different Classroom Types in Higher Education -- Cognitive Load Theory Based Effectiveness Evaluation on Dynamic Math Teaching -- Impact of 3D/VR Action Video Games on Players’ Cognition, Problem Solving and Its Implications in Simulation Training -- Implementing Institutional Online Assessment – Addressing the Challenges -- Organisational Frameworks and Institutional Policies -- Hybrid Learning: Teaching for Quality Learning at University -- The Diminishing Influence of Age and Gender on e-Learning Readiness of Teachers in Hong Kong -- Effectiveness of E-Learning at Secondary Schools in Hong Kong -- Competency Model for Chinese Distance Education in Higher Education -- Hybrid Learning and New Development of “IT in Education” Theory.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book constitutes the proceedings of the Third International Conference on Hybrid Learning, ICHL 2010, held in Beijing, China, in August 2010. The 50 contributions presented in this volume were carefully reviewed and selected from 225 submissions. In addition two keynote talks are included in this book. The topics covered are interactive hybrid learning systems, content management for hybrid learning, pedagogical and psychological issues, outcome-based teaching and learning, instructional design issues, experiences in hybrid learning, improved flexibility of learning processes, computer supported collaborative learning, assessment strategies for hybrid learning, and organisational frameworks and institutional policies.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Cheung, Simon K. S.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 338220
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Lee, Victor S. K.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 337989
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Huang, Ronghuai.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 337869
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783642146565
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-14657-2">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-14657-2</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha