HCI in Work and Learning, Life and Leisure : (Registro nro. 303020)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 06449nam a22003975i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 303020 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20160429155808.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2010 gw | o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783642166075 |
-- | 9783642166075 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/9783642166075 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000356057 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509030945 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201405060359 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402191209 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | QA76.76.A65 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Leitner, Gerhard. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 341516 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | HCI in Work and Learning, Life and Leisure : |
Resto del título | 6th Symposium of the Workgroup Human-Computer Interaction and Usability Engineering, USAB 2010, Klagenfurt, Austria, November 4-5, 2010. Proceedings / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Gerhard Leitner, Martin Hitz, Andreas Holzinger. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Berlin, Heidelberg : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Berlin Heidelberg, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2010. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | xviii, 532 páginas 144 ilustraciones |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Lecture Notes in Computer Science, |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas | 0302-9743 ; |
Designación de volumen o secuencia | 6389 |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Psychological Factors of HCI -- Mapping the Users’ Problem Solving Strategies in the Participatory Design of Visual Analytics Methods -- User-Centered Design of Preference Elicitation Interfaces for Decision Support -- “Same Same but Different” How Service Contexts of Mobile Technologies Shape Usage Motives and Barriers -- Social Acceptance of Negotiation Support Systems -- e-Health and HCI -- Chances of Increasing Youth Health Awareness through Mobile Wellness Applications -- A Small but Significant Difference – The Role of Gender on Acceptance of Medical Assistive Technologies -- Discount User-Centered e-Health Design: A Quick-but-not-Dirty Method -- Towards a Pattern Language Approach to Sharing Experiences in Healthcare Technology Evaluations -- Enhancing the Quality of Life of Elderly People -- Potential of e-Travel Assistants to Increase Older Adults’ Mobility -- Making the Wii at Home: Game Play by Older People in Sheltered Housing -- Designing for Older People: A Case Study in a Retirement Home -- Supporting Fellow Humans with Special Needs -- User Centered Interaction Design for Mobile Applications Focused on Visually Impaired and Blind People -- E-Learning Accessibility for the Deaf and Hard of Hearing - Practical Examples and Experiences -- Enhancing Digital Inclusion with an English Pseudo-syllabic Keyboard -- Teaching and Virtual/Mobile Learning -- LDS: Computer-Based Lesson Development System for Teaching Computer Science -- Enhancing Virtual Reality Learning Environments with Adaptivity: Lessons Learned -- Mobile Learning and Commuting: Contextual Interview and Design of Mobile Scenarios -- Enhanced and New Methods in HCI Research -- The XAOS Metric – Understanding Visual Complexity as Measure of Usability -- Context Information in Guiding Visual Search: The Role of Color and Orientation -- Exploring the Possibilities of Body Motion Data for Human Computer Interaction Research -- Enabling User Experience with Future Interactive Learning Systems (UXFUL 2010) -- International Workshop on Enabling User Experience with Future Interactive Learning Systems (UXFUL 2010) -- Following the White Rabbit – A Robot Rabbit as Vocabulary Trainer for Beginners of English -- Learning Flow Management and Semantic Data Exchange between Blog-Based Personal Learning Environments -- Educational Complexity: Centrality of Design and Monitoring of the Experience -- Designing Usable Educational Material for English Courses Supported by Mobile Devices -- Enhancing the Learning Experience: Preliminary Framework for User Individual Differences -- Interactive Multimedia Applications (WIMA) -- Scene Segmentation in Artistic Archive Documentaries -- Issues in Designing Novel Applications for Emerging Multimedia Technologies -- Metadata Aggregation for Personalized Music Playlists -- Instant Video Browsing: A Tool for Fast Non-sequential Hierarchical Video Browsing -- An Experimental Investigation of the Akamai Adaptive Video Streaming -- A Social Approach to Image Re-targeting Based on an Interactive Game -- Vicarious Learning with a Digital Educational Game: Eye-Tracking and Survey-Based Evaluation Approaches -- Tutorial -- iPhone/iPad Human Interface Design -- Posters -- On the Paradigm Shift of Search on Mobile Devices: Some Remarks on User Habits -- Leveraging the Semantic Web for Intelligent and Adaptive Education -- Semantic Mash-Up Personal and Pervasive Learning Environments (SMupple) -- Model of a Touchscreen Interaction Benchmark Test Supporting Usability Awareness in Mobile Application Development Process -- Information System User Interface Complexity -- e-Health and HCI -- Technical Expertise and Its Influence on the Acceptance of Future Medical Technologies: What Is Influencing What to Which Extent?. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | This book constitutes the refereed proceedings of HCI in Work and Learning, Life and Leisure, held as the 6th Symposium of the Workgroup Human-Computer Interaction and Usability Engineering of the Austrian Computer Society, USAB 2010, in Klagenfurt, Austria, in November 2010. The 10 revised full papers and 10 revised short papers presented were carefully reviewed and selected from 55 submissions. An additional number of 13 papers deal with two special thematic sessions UXFUL and WIMA. The papers are organized in topical sections on psychological factors of HCI; e-health and HCI; enhancing the quality of life of elderly people; supporting fellow humans with special needs; teaching virtual/mobile learning; enhanced and new methods in HCI research; enabling user experience with future interactive learning systems (UXFUL 2010); and interactive multimedia applications (WIMA). |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Hitz, Martin. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 341517 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Holzinger, Andreas. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 334660 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783642166068 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-16607-5">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-16607-5</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.