Key Competencies in the Knowledge Society : (Registro nro. 303136)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 06456nam a22003855i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 303136 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20170705134259.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 150903s2010 gw | o |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783642153785 |
-- | 9783642153785 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/9783642153785 |
Fuente del número o código | doi |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000355701 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
Nivel de reglas en descripción bibliográfica | 201509031000 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso | VLOAD |
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia | 201405060354 |
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación | VLOAD |
-- | 201402191200 |
-- | staff |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | MX-SnUAN |
Lengua de catalogación | spa |
Centro/agencia transcriptor | MX-SnUAN |
Normas de descripción | rda |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | QA76.9.U83 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Reynolds, Nicholas. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 229517 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Key Competencies in the Knowledge Society : |
Resto del título | IFIP TC 3 International Conference, KCKS 2010, Held as Part of WCC 2010, Brisbane, Australia, September 20-23, 2010. Proceedings / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Nicholas Reynolds, Márta Turcsányi-Szabó. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Berlin, Heidelberg : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Berlin Heidelberg, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2010. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | xiv, 458 páginas |
Otras características físicas | recurso en línea. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | IFIP Advances in Information and Communication Technology, |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas | 1868-4238 ; |
Designación de volumen o secuencia | 324 |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Use of ICT to Assist Students with Learning Difficulties: An Actor-Network Analysis -- Use of Graph2Go in M-Learning: A View from the Pedagogical Model -- ICT in Teacher Education: Developing Key Competencies in Face-to-Face and Distance Learning -- Recommendation of Learning Objects Applying Collaborative Filtering and Competencies -- Teaching Practice from the Perspective of ICT Student Teachers at the Faculty of Education, Charles University in Prague -- Intentions to Pursue a Career in Information Systems and Technology: An Empirical Study of South African Students -- From Context to Competencies -- Competencies and Skills: Filling Old Skins with New Wine -- Coping with Complex Real-World Problems: Strategies for Developing the Competency of Transdisciplinary Collaboration -- Getting Granular on Twitter: Tweets from a Conference and Their Limited Usefulness for Non-participants -- Beyond Pedagogical Content Knowledge: The Importance of TPACK for Informing Preservice Teacher Education in Australia -- eExaminations Development and Acceptance -- Grundtvig Partnership Case Study 2009-2011 LifeLong Learning for Active Citizenship and Capacity Building LLLab -- A Theoretical Framework to Foster Digital Literacy: The Case of Digital Learning Resources -- Conditions for Successful Learning of Programming Skills -- Assessment of Knowledge and Competencies in 3D Virtual Worlds: A Proposal -- IP3 – Progress towards a Global ICT Profession -- A Teacher’s Perspective of Interacting with Long-Term Absent Students through Digital Communications Technologies -- University as an Environment for Shaping Key Teachers’ Competence for Knowledge Society -- Are Wikis and Weblogs an Appropriate Approach to Foster Collaboration, Reflection and Students’ Motivation? -- Digital Literacy: A Vital Competence for 2010? -- Informatics Systems and Modelling – Case Studies of Expert Interviews -- In Search of the Affective Subject Interacting in the ROODA Virtual Learning Environment -- Learning under Uncertainty: A Grounded Theory Study -- Integration of a Video Annotation Tool into a Coactive Learning and Working Environment -- Application of the Multiple Perspectives Model in an Undergraduate Course -- Mobile Learning: Using SMS in Educational Contexts -- Making Computer Learning Easier for Older Adults: A Community Study of Tuition Practices -- The Paradox of More Flexibility in Education: Better Control of Educational Activities as a Prerequisite for More Flexibility -- Design and Implementation of Business Process Management Curriculum: A Case in Dutch Higher Education -- All I Need to Know about Twitter in Education I Learned in Kindergarten -- Technology and Computers in Music and Music Education -- Collaborative Research Training Based on Virtual Spaces -- The Human Development Process and Informatics Education in the 21st Century -- More for Less – Live Systems Learning -- ALEF: A Framework for Adaptive Web-Based Learning 2.0 -- Design and Development of Virtual Learning Environment Using Open Source Virtual World Technology -- Educational Management Challenges for the 21 st Century -- Supporting Productive Integration of Web 2.0-Mediated Collaboration -- Evaluating the Cisco Networking Academy Program’s Instructional Model against Bloom’s Taxonomy for the Purpose of Information Security Education for Organizational End-Users -- T’aint What You Do (It’s the Way That You Do It): ICT and Creativity in the Primary School Classroom -- Need for the Intercultural Awareness in Erasmus Mobility – Administrative Point of View -- Home Access: Providing Computers to Families via a National Strategy -- Working with Wikis: Collaborative Writing in the 21 st Century. |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | This book constitutes the refereed proceedings of the IFIP TC 3 International Conference, KCKS 2010, held as a part of the 21th World Computer Congress, WCC 2010, in Brisbane, Australia, in September 2010. The 43 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from numerous submissions. The range of issues cover many aspects of ICT in relation to competencies in the knowledge society; they present theory, research, applications and practical experiences on topics including but not limited to developing creativity, digital solidarity, e-management in education, informatics and programming knowledge technologies, lifelong learning, policy development, teacher(s) in a knowledge society, e-inclusion, AGORA: the IFIP initiative on lifelong learning, collective intelligence, digital literacy, educating ict professionals, formal and informal learning, innovations of assessment, networking and collaboration, problem solving teacher learning & creativity as well as teaching & learning 2.0. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Turcsányi-Szabó, Márta. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 341652 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783642153778 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-15378-5">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-15378-5</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.