TEST - Catálogo BURRF
   

Key Competencies in the Knowledge Society : (Registro nro. 303136)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 06456nam a22003855i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 303136
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20170705134259.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2010 gw | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783642153785
-- 9783642153785
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9783642153785
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000355701
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509031000
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201405060354
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402191200
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación QA76.9.U83
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Reynolds, Nicholas.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 229517
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Key Competencies in the Knowledge Society :
Resto del título IFIP TC 3 International Conference, KCKS 2010, Held as Part of WCC 2010, Brisbane, Australia, September 20-23, 2010. Proceedings /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Nicholas Reynolds, Márta Turcsányi-Szabó.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Berlin, Heidelberg :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Berlin Heidelberg,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2010.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiv, 458 páginas
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie IFIP Advances in Information and Communication Technology,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 1868-4238 ;
Designación de volumen o secuencia 324
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Use of ICT to Assist Students with Learning Difficulties: An Actor-Network Analysis -- Use of Graph2Go in M-Learning: A View from the Pedagogical Model -- ICT in Teacher Education: Developing Key Competencies in Face-to-Face and Distance Learning -- Recommendation of Learning Objects Applying Collaborative Filtering and Competencies -- Teaching Practice from the Perspective of ICT Student Teachers at the Faculty of Education, Charles University in Prague -- Intentions to Pursue a Career in Information Systems and Technology: An Empirical Study of South African Students -- From Context to Competencies -- Competencies and Skills: Filling Old Skins with New Wine -- Coping with Complex Real-World Problems: Strategies for Developing the Competency of Transdisciplinary Collaboration -- Getting Granular on Twitter: Tweets from a Conference and Their Limited Usefulness for Non-participants -- Beyond Pedagogical Content Knowledge: The Importance of TPACK for Informing Preservice Teacher Education in Australia -- eExaminations Development and Acceptance -- Grundtvig Partnership Case Study 2009-2011 LifeLong Learning for Active Citizenship and Capacity Building LLLab -- A Theoretical Framework to Foster Digital Literacy: The Case of Digital Learning Resources -- Conditions for Successful Learning of Programming Skills -- Assessment of Knowledge and Competencies in 3D Virtual Worlds: A Proposal -- IP3 – Progress towards a Global ICT Profession -- A Teacher’s Perspective of Interacting with Long-Term Absent Students through Digital Communications Technologies -- University as an Environment for Shaping Key Teachers’ Competence for Knowledge Society -- Are Wikis and Weblogs an Appropriate Approach to Foster Collaboration, Reflection and Students’ Motivation? -- Digital Literacy: A Vital Competence for 2010? -- Informatics Systems and Modelling – Case Studies of Expert Interviews -- In Search of the Affective Subject Interacting in the ROODA Virtual Learning Environment -- Learning under Uncertainty: A Grounded Theory Study -- Integration of a Video Annotation Tool into a Coactive Learning and Working Environment -- Application of the Multiple Perspectives Model in an Undergraduate Course -- Mobile Learning: Using SMS in Educational Contexts -- Making Computer Learning Easier for Older Adults: A Community Study of Tuition Practices -- The Paradox of More Flexibility in Education: Better Control of Educational Activities as a Prerequisite for More Flexibility -- Design and Implementation of Business Process Management Curriculum: A Case in Dutch Higher Education -- All I Need to Know about Twitter in Education I Learned in Kindergarten -- Technology and Computers in Music and Music Education -- Collaborative Research Training Based on Virtual Spaces -- The Human Development Process and Informatics Education in the 21st Century -- More for Less – Live Systems Learning -- ALEF: A Framework for Adaptive Web-Based Learning 2.0 -- Design and Development of Virtual Learning Environment Using Open Source Virtual World Technology -- Educational Management Challenges for the 21 st Century -- Supporting Productive Integration of Web 2.0-Mediated Collaboration -- Evaluating the Cisco Networking Academy Program’s Instructional Model against Bloom’s Taxonomy for the Purpose of Information Security Education for Organizational End-Users -- T’aint What You Do (It’s the Way That You Do It): ICT and Creativity in the Primary School Classroom -- Need for the Intercultural Awareness in Erasmus Mobility – Administrative Point of View -- Home Access: Providing Computers to Families via a National Strategy -- Working with Wikis: Collaborative Writing in the 21 st Century.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book constitutes the refereed proceedings of the IFIP TC 3 International Conference, KCKS 2010, held as a part of the 21th World Computer Congress, WCC 2010, in Brisbane, Australia, in September 2010. The 43 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from numerous submissions. The range of issues cover many aspects of ICT in relation to competencies in the knowledge society; they present theory, research, applications and practical experiences on topics including but not limited to developing creativity, digital solidarity, e-management in education, informatics and programming knowledge technologies, lifelong learning, policy development, teacher(s) in a knowledge society, e-inclusion, AGORA: the IFIP initiative on lifelong learning, collective intelligence, digital literacy, educating ict professionals, formal and informal learning, innovations of assessment, networking and collaboration, problem solving teacher learning & creativity as well as teaching & learning 2.0.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Turcsányi-Szabó, Márta.
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 341652
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783642153778
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-15378-5">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-15378-5</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha