TEST - Catálogo BURRF
   

Intuitionistic Preference Modeling and Interactive Decision Making / (Registro nro. 305798)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05953nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 305798
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429160006.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 150903s2014 gw | o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783642284038
-- 9783642284038
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/9783642284038
Fuente del número o código doi
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000358751
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
Nivel de reglas en descripción bibliográfica 201509030609
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar no-encabezamientos de materia en puntos de acceso VLOAD
Nivel de esfuerzo utilizado en la asignación de encabezamientos de materia 201405070235
Nivel de esfuerzo utilizado para asignar clasificación VLOAD
-- 201402191539
-- staff
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen MX-SnUAN
Lengua de catalogación spa
Centro/agencia transcriptor MX-SnUAN
Normas de descripción rda
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD30.23
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Xu, Zeshui.
Término indicativo de función/relación autor
9 (RLIN) 344846
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Intuitionistic Preference Modeling and Interactive Decision Making /
Mención de responsabilidad, etc. by Zeshui Xu.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Berlin, Heidelberg :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Berlin Heidelberg :
-- Imprint: Springer,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2014.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xI, 233 páginas 13 ilustraciones, 8 ilustraciones en color.
Otras características físicas recurso en línea.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Studies in Fuzziness and Soft Computing,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 1434-9922 ;
Designación de volumen o secuencia 280
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato 1 Intuitionistic Preference Relations.-1.1 Concepts and Operations -- 1.2 Estimation Algorithms for Acceptable Incomplete Intuitionistic Fuzzy Preference Relations -- 1.2.1 The Estimation Algorithm for an Acceptable Incomplete Intuitionistic Fuzzy Preference Relation with the Least Judgements.-1.2.2 The Estimation Algorithm for Acceptable Incomplete Fuzzy Preferenc Relation with More Known Judgements.-1.2.3 Illustrative Example -- 1.3 Group Decision Making with Incomplete Interval-valued Intuitionistic Preference Relation -- 1.3.1 Incomplete Interval-valued Intuitionistic Preferenc Relations -- 1.3.2 A Procedure for Constructing an Interval-valued Intuitionistic Preference Relation with Multiplicative Transitivity -- 1.3.3 An approach to Group Decision Making with Incomplete Interval-valued Intuitionistic Preference Relation.-1.3.4 Example Illustration.-1.4 Iterative Algorithms for Improving Consistency of Institutionistic Preferenc Relation -- 1.4.1 Some Properties of a Multiplicative Consistent Intuitionistic Preference Relation.-1.4.2 Improving Consistency of an Intuitionistic Preference Relation.-1.4.3 Improving Consistency of Intuitionistic Preference Relations in Group Decision Making.-1.5 Consistency and Consensus Improving Procedures of Interval-valued Intuitionistic Preference Relations.-1.5.1 A Property of Multiplicative Consistent Interval-valued Intuitionistic Preference Relations.-1.5.2 Construction of Multiplicative Consistent or Approximate  Multiplicative Consistent Interval-valued Intuitionistic Preference Relations.-1.5.3 Consensus Improving Procedure of Interval-valued Intuitionistic Preference Relations in Group Decision Making.-1.6 Compatibility Analysis of Intuitionistic Fuzzy Preference Relations in Group Decision Making.-1.6.1 Compatibility Analysis of Intuitionistic Preference Relations -- 1.6.2 Extended Results in Interval-valued Intuitionistic Fuzzy Situations.-1.6.3 Numerical Analysis.-1.7 A Method for Estimating Attribute Weights from Intuitionistic Preference Relations.-1.7.1 A new Concepts of Consistent Intuitionistic Preference Relation.-1.7.2 A Method for Estimating Attribute Weights.-1.7.3 Illustrative Exampls.-1.8 An Error-Analysis-Based Method for the Priority of an Intuitionistic Preference Relation.-1.8.1 Error Analysis.-1.8.2 An Error-Analysis-Based Priority Method.-1.8.3 Numerical Analysis.-1.9 Ranking Alternatives Based on Intuitionistic Preference Relation.-1.10 Intuitionistic Fuzzy Density-Based Aggregation Operators and Their Applications to Group Decision Making with Intuitionistic Preference  Relations.-1.10.1 Basic Concepts and Measures.-1.10.2 Intuitionistic Fuzzy Density-Based Aggregation Operators.-1.11 Preference Relations Based on Intuitionistic Multiplicative Information.-1.11.1 Intuitionistic Multiplicative Preference Relation.-1.11.2 Intuitionistic Multiplicative Aggregation Operators.-1.11.3 Decision Making with Intuitionistic Multiplicative Preference Relation.-1.12 Intuitionistic Multiplicative Group Decision Making with the Extended t-conorm and t-norm -- 1.12.1 Some Intuitionistic Multiplicative Operations Based on the Extended t-conorm and t-norm.-1.12.2 Intuitionist ic Multiplicative Aggregation Operators Based on the Extended t-conorms and t-norms.-1.12.3 Some Aggregation Operators Reflecting the Correlations of the Aggregated Arguments.-1.12.4 An Approach to Group Decision Making with Intuitionistic Multiplicative Preference Relations.-2 Interactive Intuitionistic Fuzzy Multi-Attribute Decision Making.-2.1 Interactive Intuitionistic Fuzzy Multi-Attribute Decision Making by Identifying and Eliminating Dominated Alternatives.-2.2 Interactive Intuitionistic Fuzzy Multi-Attribute Decision Making Based on Nonlinear Optimization Models.-2.2.1 A Satisfaction-Degree-Based Method.-2.2.2 An Interactive Method.-2.2.3 Extended Results in Interval-Valued Intuitionistic Fuzzy Situations -- References.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book offers an in-depth and comprehensive introduction to the priority methods of intuitionistic preference relations, the consistency and consensus improving procedures for intuitionistic preference relations, the approaches to group decision making based on intuitionistic preference relations, the approaches and models for interactive decision making with intuitionistic fuzzy information, and the extended results in interval-valued intuitionistic fuzzy environments.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783642284021
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-28403-8">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-28403-8</a>
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942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

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