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Marketing dynamism & sustainability: things change, things stay the same… : (Registro nro. 319337)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05412nam a22003375i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 319337
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429161251.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 160108s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783319109121
-- 978-3-319-10912-1
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000418551
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
-- 201601081155
-- staff
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5410-5417.5
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Marketing dynamism & sustainability: things change, things stay the same… :
Resto del título proceedings of the 2012 academy of marketing science (ams) annual conference /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Leroy Robinson, Jr.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Cham :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer International Publishing :
-- Springer,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2015.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xLv, 836 páginas :
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 2363-6165
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato International Consumer Behavior -- Managing Performance in a Sustainable Environment -- Music, Athletes, Simplicity and Organizational Engagement -- Creating Unique Marketing Approaches -- Mood, Religion and Market Orientation -- Exploring the On-line Consumer -- The Online Learning Environment: Delivering Quality? -- Management and Marketing Collaboration I -- Mixing Old and New Media: Insights into Media Selection -- Online Behavior and Value Creation -- Ethics Marketing: Understanding -- Potpurri des Services -- Marketing Buzz and Advertising Copy -- Strategic Marketing Management -- Using Private Labels and Store Atmospheric as Heuristics -- Social Media and Consumer Attitudes -- Conceptualization of Value Co-creation -- The Study of Marketing Institutions -- Managing the Customer Service Experience -- Value Co-creation: Consumer Interactions and Technology -- Branding and Shoppers -- Brands, Governments and Corporations -- The 3 T's: Relationship Importance for Theaters, Tribes and Tourists -- Consumers' Ethical Evaluations and Behaviors -- How Advances in Technology and Sustainability are Changing the Retail Landscape -- Sustainability in the Apparel Supply Chain -- Materialism and Conspicuous Consumption -- Value Co-creation and Digital Environment -- Going "Green" and the Effects on Consumer Evaluations -- Brands and Consumers -- Latin American Marketing Issues II -- Value Co-creation for Firms, Services, and Markets -- Issues in New Technology Usage -- Pedagogical Techniques and the Role of Students in Marketing Education -- Marketing's Role in Supply Chain Success -- Assessing Student Learning & Required Skills -- Celebrity Endorsements and Celebrity Brands -- What Does Brand Image Tell US About Brand Stability? -- Research Frameworks, Influences, and Sustainability Trends -- "The Price Made Me Do It!" Consumer Reactios to Pricing Signals -- Consumer Decision-Making and Learning -- Product and Branding Issues -- Achieving a Sustainable Supply Chain -- Consumer Welfare and Marketing Promotions -- The Challenge of Setting Prices and the Impact of the Firm -- Social Marketing Research: Measures, Analyses, and Implication Issues -- New Frontiers in Marketing Communication -- Can Climate Change Salespeople?.- The Power of Emotions and Norms on Exchange Behavior -- Entrepreneurs, Networks and Success -- International Branding -- The Teaching of Social Media Marketing -- Social Media -- Perspectives on Source Effects -- Corporate Social Responsibility -- Buyers and Sellers -- Intelligence and Salesperson's Effectiveness -- Understanding Customer Loyalty and Customer Value Perceptions -- When Consumers Get Emotional -- Corporate Social Responsibility: Social and Sustainable Marketing -- Managing Supply Chain Relationships -- Exploring the On-line Offering -- eCommerce II -- The Influence of Perceived Control on Consumer Attitudes and Behaviors -- Marketing Theory and Strategy -- Managing Complexity and Risk in Supply Chains -- Young Consumers -- Consumer Identity and Sense of Self -- Consumer Response to Product Texture, Packaging and Process -- eCommerce I -- Retailing in the Digital Age and Global Marketplace -- Consumer Emotion and Empowerment -- Management and Marketing Collaboration II -- Internationalization and Methodology -- Organizational Technology Usage -- Consumer Concerns, Beliefs, Values, and Attitudes toward Technology -- Cross Cultural Consumer Behavior -- Research Issues in Branding, Proliferations and Segments -- Understanding Retail Employees and Their Impact on Sales Performance -- Orientations, Norms and Experiences -- Issues on Consumer Motivation -- Latin American Marketing Issues I -- Emotions, Intentions and Impulses -- The Influence of Perceived Control on Consumer Attitudes and Behaviors -- The Influence of Perceived Control on Consumer Attitudes and Behaviors -- Outstanding Marketing Teacher Award Winners' Presentations.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Robinson, Jr., Leroy,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 362653
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783319109114
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-10912-1">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-10912-1</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

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Soportado en Koha