TEST - Catálogo BURRF
   

Key competencies in ict and informatics. Implications and issues for educational professionals and management : (Registro nro. 324014)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 04285nam a22003495i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 324014
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429161657.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 160111s2014 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783662457702
-- 978-3-662-45770-2
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000424396
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
-- 201601111052
-- staff
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación LB1028.43-1028.75
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Key competencies in ict and informatics. Implications and issues for educational professionals and management :
Resto del título ifip wg 3.4/3.7 international conferences, kcictp and item 2014, potsdam, germany, july 1-4, 2014, revised selected papers /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Don Passey, Arthur Tatnall.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Berlin, Heidelberg :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer Berlin Heidelberg :
-- Springer,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2014.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiv, 347 páginas :
Otras características físicas 59 ilustraciones
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie IFIP Advances in Information and Communication Technology,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 1868-4238 ;
Designación de volumen o secuencia 444
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Building Basic Competences for Culturally Diverse ICT Professionals -- Project Management for IT Professionals: Education and Training Issues -- A Working Model for Teacher Training in Computing through the Literacy from Scratch Project -- Questioning Two Myths in Computer Science Education -- Competencies and Work Practices for Dynamic Distributed Software Development in Global Value Networks -- Developing Enterprise Architecture Skills: A Developing Country Perspective -- Analysis of Real-Life Working Processes, Competencies and Operational Fields for the Usage in Vocational IT Education - Results of an Empirical Study Based on Job Offers -- Learning Styles of Students at the Department of Computer Science – University of Potsdam -- E-learning Maturity Model – Process-Oriented Assessment and Improvement of e-Learning in a Finnish University of Applied Sciences -- Accounting Professor Competencies: Identification of Educational Elements in the Education Process of Accounting Professors in Distance Education -- iPads in Education? A Participatory Design for Professional Learning with Mobile Technologies -- Breeding ICT Skills for the Industries: The South African Experience -- Life Transitions, Learning and Digital Technologies – Common Threads and Conceptions -- Digital Skills and Motivation in Young People in Transition -- Digital Skills and Competencies in Schools -- Digital Skills for Employment -- Using “Yams” for Enterprise Knowledge Sharing among Knowledge Workers from the Perspective of a Task Categorisation-Knowledge Sharing Systems Fit -- An Exploratory Study on the Use of Knowledge Management System and the Employees’ Perception on Organisational Knowledge Sharing and Reuse -- Digital Skills for Those in Transition – Where Next -- Digital Storytelling and Key Skills: Problems and Opportunities -- Effect of Principals’ Technological Leadership on Teachers’ Attitude towards the Use of Educational Technologies -- Creating Knowledge Sharing Culture via Social Network Sites at School: A Research Intended for Teachers -- The Effect on School Operations of the Use of School Management Software in Victoria -- An Information Service to Act in Binomial ‘Monitoring Improvement’ of Educational Performance in Portugal: Three Focus Group Studies to Explore the Concept -- Key ICT Competencies within the European Higher Education Area -- Learner Differences in the Online Context: Introducing a New Method -- Online Free School Meals as a Cloud-Based Solution: Three Case Studies of Its Use in England -- A National Single Indicator for Schools in England: Helping Parents Make Informed Decisions.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Passey, Don,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 348188
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Tatnall, Arthur,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 301804
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783662457696
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-45770-2">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-45770-2</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha