English language education and assessment : (Registro nro. 326225)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 03357nam a22003255i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 326225 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | MX-SnUAN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20160429161829.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 160111s2014 si | s |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9789812870711 |
-- | 978-981-287-071-1 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control de sistema | vtls000426627 |
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO] | |
-- | 201601111349 |
-- | staff |
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO | |
Número de clasificación | LB43 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | English language education and assessment : |
Resto del título | recent developments in hong kong and the chinese mainland / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by David Coniam. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Singapore : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Singapore : |
-- | Springer, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2014. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | xiii, 281 páginas : |
Otras características físicas | 10 ilustraciones |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | archivo de texto |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Springer eBooks |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Part I: Teaching, learning and curriculum perspectives -- 1: Innovation in the New Senior Secondary English language curriculum: Learning English through popular culture. Phil BENSON and John PATKIN -- 2: Hong Kong secondary school English teachers’ beliefs and their influence on the implementation of Task-Based Language Teaching . Winnie Laifan CHAN -- 3: Implementing the innovative 2003 English Curriculum for Senior Secondary Schools in China: Teachers’ beliefs and practices. Wenfeng WANG -- 4: English language teaching in vocational senior secondary schools in mainland China. Wen ZHAO -- 5: EFL teacher learning in the Chinese sociocultural context. Peiya GU -- 6: Genre in the teaching of English in Hong Kong: a perspective from systemic functional linguistics. Corinne MAXWELL-REID -- 7: How much do students benefit from attending private tutorial schools? A case study of the Hong Kong shadow education system. David CONIAM -- 8: Innovating in tertiary education: A course in language play Roger BERRY -- 9 Re-imagining literacy: English in Hong Kong’s new university curriculum. Ken HYLAND -- Part II: Assessment perspectives -- 10: The limits of language tests and language testing – challenges and opportunities facing the College English Test. Yan JIN -- 11: Scoring fairness in large-scale high-stakes English language testing: an examination of the National Matriculation English Test. Liying CHENG and Yi MEI -- 12: Putting rater confidence in its place: A qualitative investigation of raters’ perceptions on using Confidence Scoring in speaking tests. Tan JIN -- 13 :Task-based language teaching and assessment in Chinese primary and secondary schools. Shaoqian LUO -- 14: Perspectives on Assessment for Learning in Hong Kong writing classrooms. Icy LEE and Peter FALVEY -- 15: Perspectives into the onscreen marking of English in Hong Kong. David CONIAM -- 16: Implementing innovation: a graded approach to English language testing in Hong Kong. Cameron SMART, Neil DRAVE and Jennifer SHIU. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) | |
Nota local | Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Coniam, David, |
Término indicativo de función/relación | editor. |
9 (RLIN) | 372948 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Servicio en línea) |
9 (RLIN) | 299170 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Edición impresa: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9789812870704 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-071-1">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-071-1</a> |
Nota pública | Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL) |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) | |
Tipo de ítem Koha | Recurso en línea |
No hay ítems disponibles.