TEST - Catálogo BURRF
   

Human factors of stereoscopic 3d displays / Robert Earl Patterson, Ph.D.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoEditor: London : Springer London : Springer, 2015Descripción: x, 104 páginas : 32 ilustraciones, 7 ilustraciones en colorTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • computadora
Tipo de portador:
  • recurso en línea
ISBN:
  • 9781447166511
Formatos físicos adicionales: Edición impresa:: Sin títuloClasificación LoC:
  • T385
Recursos en línea:
Contenidos:
1. Introduction to Human Factors of Stereoscopic Displays -- Part I: Background Information -- 2. Basics of Human Binocular Vision -- 3. Stimulus Arrangements for Creating Stereoscopic Displays -- Part II: Factors That Affect Stereo Depth Perception in Stereo Displays -- 4. Low-Level Factors -- 5. Low-Level Factors Continued -- 6. Contextual Factors -- 7. Contextual Factors Continued -- 8. High-Level Factors -- 9. High-Level Factors Continued -- Part III: Recommendations for Stereoscopic Display Design -- 10. Recommendations for Stereoscopic Display Design.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
No hay ítems correspondientes a este registro

Springer eBooks

1. Introduction to Human Factors of Stereoscopic Displays -- Part I: Background Information -- 2. Basics of Human Binocular Vision -- 3. Stimulus Arrangements for Creating Stereoscopic Displays -- Part II: Factors That Affect Stereo Depth Perception in Stereo Displays -- 4. Low-Level Factors -- 5. Low-Level Factors Continued -- 6. Contextual Factors -- 7. Contextual Factors Continued -- 8. High-Level Factors -- 9. High-Level Factors Continued -- Part III: Recommendations for Stereoscopic Display Design -- 10. Recommendations for Stereoscopic Display Design.

Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha