TEST - Catálogo BURRF
   

Global perspectives on recognising non-formal and informal learning : why recognition matters / Madhu Singh.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Technical and Vocational Education and Training: Issues, Concerns and Prospects ; 21Editor: Cham : Springer International Publishing : Springer, 2015Descripción: xix, 220 páginasTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • computadora
Tipo de portador:
  • recurso en línea
ISBN:
  • 9783319152783
Formatos físicos adicionales: Edición impresa:: Sin títuloClasificación LoC:
  • LC1051-1072
Recursos en línea:
Contenidos:
Foreword -- Acknowledgements -- Acronyms -- Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Key concepts, definitions and assumptions -- Chapter 3. Policy and legislative environment -- Chapter 4. RVA’s role in education, working life and society -- Chapter 5. Coordination and stakeholder interests and motives -- Chapter 6. Features of best practice from country examples. Chapter 7. Sharing learning: cross-country observations.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
No hay ítems correspondientes a este registro

Springer eBooks

Foreword -- Acknowledgements -- Acronyms -- Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Key concepts, definitions and assumptions -- Chapter 3. Policy and legislative environment -- Chapter 4. RVA’s role in education, working life and society -- Chapter 5. Coordination and stakeholder interests and motives -- Chapter 6. Features of best practice from country examples. Chapter 7. Sharing learning: cross-country observations.

Open Access

Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha