TEST - Catálogo BURRF
   

Reconceptualizing the nature of science for science education : scientific knowledge, practices and other family categories / Sibel Erduran, Zoubeida R. Dagher.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Contemporary Trends and Issues in Science Education ; 43Editor: Dordrecht : Springer Netherlands : Springer, 2014Descripción: xix, 189 páginas : 25 ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • computadora
Tipo de portador:
  • recurso en línea
ISBN:
  • 9789401790574
Formatos físicos adicionales: Edición impresa:: Sin títuloClasificación LoC:
  • LC8-6691
Recursos en línea:
Contenidos:
Dedication.- Foreword -- Preface.- Chapter 1. Reconceptualizing nature of science for science education -- Chapter 2. Family Resemblance Approach to characterizing science -- Chapter 3. Aims and values of science -- Chapter 4. Scientific practices -- Chapter 5. Methods and methodological rules in science -- Chapter 6. Scientific knowledge -- Chapter 7. Science as a social-institutional system -- Chapter 8. Towards “Generative Images of Science” in educational contexts -- Index.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
No hay ítems correspondientes a este registro

Springer eBooks

Dedication.- Foreword -- Preface.- Chapter 1. Reconceptualizing nature of science for science education -- Chapter 2. Family Resemblance Approach to characterizing science -- Chapter 3. Aims and values of science -- Chapter 4. Scientific practices -- Chapter 5. Methods and methodological rules in science -- Chapter 6. Scientific knowledge -- Chapter 7. Science as a social-institutional system -- Chapter 8. Towards “Generative Images of Science” in educational contexts -- Index.

Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha