000 01899nam a22003855i 4500
001 304172
003 MX-SnUAN
005 20160429155852.0
007 cr nn 008mamaa
008 150903s2011 gw | o |||| 0|eng d
020 _a9783642238345
_99783642238345
024 7 _a10.1007/9783642238345
_2doi
035 _avtls000357865
039 9 _a201509030527
_bVLOAD
_c201405070222
_dVLOAD
_y201402191509
_zstaff
040 _aMX-SnUAN
_bspa
_cMX-SnUAN
_erda
050 4 _aT385
100 1 _aMa, Minhua.
_eeditor.
_9316540
245 1 0 _aSerious Games Development and Applications :
_bSecond International Conference, SGDA 2011, Lisbon, Portugal, September 19-20, 2011. Proceedings /
_cedited by Minhua Ma, Manuel Fradinho Oliveira, João Madeiras Pereira.
264 1 _aBerlin, Heidelberg :
_bSpringer Berlin Heidelberg,
_c2011.
300 _ax, 147 páginas
_brecurso en línea.
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
490 0 _aLecture Notes in Computer Science,
_x0302-9743 ;
_v6944
500 _aSpringer eBooks
520 _aThis book constitutes the refereed proceedings of the Second International Conference on Serious Games Development and Applications, SGDA 2011, held in Lisbon, Portugal, in September 2011
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1 _aFradinho Oliveira, Manuel.
_eeditor.
_9342951
700 1 _aMadeiras Pereira, João.
_eeditor.
_9342952
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
776 0 8 _iEdición impresa:
_z9783642238338
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-23834-5
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c304172
_d304172