000 01618nam a22003375i 4500
001 316506
003 MX-SnUAN
005 20160429160941.0
007 cr nn 008mamaa
008 160108s2014 gw | s |||| 0|eng d
020 _a9783319076386
_9978-3-319-07638-6
035 _avtls000417499
039 9 _y201601081142
_zstaff
050 4 _aQA76.9.U83
245 1 0 _aDesign, user experience, and usability. User experience design practice :
_bthird international conference, duxu 2014, held as part of hci international 2014, heraklion, crete, greece, june 22-27, 2014, proceedings, part iv /
_cedited by Aaron Marcus.
264 1 _aCham :
_bSpringer International Publishing :
_bSpringer,
_c2014.
300 _axxiv, 488 páginas :
_b143 ilustraciones
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
490 0 _aLecture Notes in Computer Science,
_x0302-9743 ;
_v8520
500 _aSpringer eBooks
505 0 _aDesign for diverse target users -- Emotional and persuasion design -- User experience case studies.
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1 _aMarcus, Aaron,
_eeditor.
_9321729
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
776 0 8 _iEdición impresa:
_z9783319076379
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-07638-6
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c316506
_d316506