000 01910nam a22003735i 4500
001 318106
003 MX-SnUAN
005 20160429161105.0
007 cr nn 008mamaa
008 160108s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 _a9783319094267
_9978-3-319-09426-7
035 _avtls000418072
039 9 _y201601081149
_zstaff
050 4 _aQA276-280
100 1 _aHaughton, Dominique,
_eautor.
_9316003
245 1 0 _aMovie analytics :
_ba hollywood introduction to big data /
_cDominique Haughton, Mark-David McLaughlin, Kevin Mentzer, Changan Zhang.
264 1 _aCham :
_bSpringer International Publishing :
_bSpringer,
_c2015.
300 _aviii, 64 páginas :
_b53 ilustraciones, 45 ilustraciones en color.
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
490 0 _aSpringerBriefs in Statistics,
_x2191-544X
500 _aSpringer eBooks
505 0 _aWhat do we know about analyzing movie data: section on past literature.- What does "Big Data" mean; the data scientist point of view.- Visualization of very large networks: the co-starring social network.- Movie attendance and trends -- Oscar prediction and prediction markets -- Can we predict Oscars from Twitter and movie review data.
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1 _aMcLaughlin, Mark-David,
_eautor.
_9361892
700 1 _aMentzer, Kevin,
_eautor.
_9361893
700 1 _aZhang, Changan,
_eautor.
_9361894
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
776 0 8 _iEdición impresa:
_z9783319094250
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-09426-7
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c318106
_d318106