000 01776nam a22003375i 4500
001 320374
003 MX-SnUAN
005 20160429161414.0
007 cr nn 008mamaa
008 160111s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 _a9783319155333
_9978-3-319-15533-3
035 _avtls000420079
039 9 _y201601110924
_zstaff
050 4 _aLB2801-3095
100 1 _aHALLINGER, PHILIP,
_eautor.
_9309427
245 1 0 _aAssessing instructional leadership with the principal instructional management rating scale /
_cPhilip Hallinger, Wen-Chung Wang.
264 1 _aCham :
_bSpringer International Publishing :
_bSpringer,
_c2015.
300 _axvii, 204 páginas :
_b13 ilustraciones
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
500 _aSpringer eBooks
505 0 _aAcknowledgments -- Preface -- Introduction -- 1. The Evolution of Instructional Leadership -- 2. The PIMRS Conceptual Framework -- 3. Development of the PIMRS Instrument -- 4. Reliability of the PIMRS -- 5. Validity of the PIMRS -- 6. Development of a PIMRS Teacher Short Form -- 7. Future Directions for Research on Instructional Leadership -- Endnotes -- References -- Appendices -- Index.  .
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1 _aWang, Wen-Chung,
_eautor.
_9358738
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
776 0 8 _iEdición impresa:
_z9783319155326
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-15533-3
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c320374
_d320374