000 01537nam a22003375i 4500
001 323621
003 MX-SnUAN
005 20160429161643.0
007 cr nn 008mamaa
008 160111s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 _a9783658096984
_9978-3-658-09698-4
035 _avtls000423840
039 9 _y201601111045
_zstaff
050 4 _aHD28-70
100 1 _aDoleski, Oliver D,
_eautor.
_9369162
245 1 0 _aIntegrated business model :
_bapplying the st. Gallen management concept to business models /
_cOliver D. Doleski.
264 1 _aWiesbaden :
_bSpringer Fachmedien Wiesbaden :
_bSpringer Gabler,
_c2015.
300 _axi, 44 páginas :
_b6 ilustraciones
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
490 0 _aessentials,
_x2197-6708
500 _aSpringer eBooks
505 0 _aConceptual Basis and Definition of Business Models -- The Integrated Business Model: A Practical Concept for Innovators and Early Adopters -- The Stages of Business Model Development.
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
776 0 8 _iEdición impresa:
_z9783658096977
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-09698-4
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c323621
_d323621