000 01751nam a22003255i 4500
001 326114
003 MX-SnUAN
005 20160429161823.0
007 cr nn 008mamaa
008 160111s2015 si | s |||| 0|eng d
020 _a9789812874535
_9978-981-287-453-5
035 _avtls000426731
039 9 _y201601111351
_zstaff
050 4 _aLC8-6691
100 1 _aFielding, Ruth,
_eautor.
_9372771
245 1 0 _aMultilingualism in the australian suburbs :
_ba framework for exploring bilingual identity /
_cRuth Fielding.
264 1 _aSingapore :
_bSpringer Singapore :
_bSpringer,
_c2015.
300 _axv, 230 páginas :
_b25 ilustraciones, 11 ilustraciones en color.
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
500 _aSpringer eBooks
505 0 _aChapter 1 Introduction -- Chapter 2 Bilingual Identity - being and becoming bilingual -- Chapter 3 Context, data collection and analysis -- Chapter 4 Children's Language Use -- Chapter 5 Attitudes to Language -- Chapter 6 Attitudes to bilingualism -- Chapter 7 The Bilingual School Program's contribution to bilingual identity development -- Chapter 8 Conclusions and Implications for education bilingual children in today's world.
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
776 0 8 _iEdición impresa:
_z9789812874528
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-453-5
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c326114
_d326114