000 01579nam a22003495i 4500
001 326266
003 MX-SnUAN
005 20160429161831.0
007 cr nn 008mamaa
008 160111s2015 ne | s |||| 0|eng d
020 _a9789463001120
_9978-94-6300-112-0
035 _avtls000426557
039 9 _y201601111349
_zstaff
050 4 _aL1-991
245 1 4 _aThe praxis of english language teaching and learning (pelt) :
_bbeyondthe binaries: researching critically in efl classrooms /
_cedited by Mark Vicars, Shirley Steinberg, Tarquam McKenna, Marcelle Cacciattolo.
264 1 _aRotterdam :
_bSensePublishers :
_bImprint: SensePublishers,
_c2015.
300 _avi, 162 páginas :
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
490 0 _aCritical New Literacies, The Praxis of English Language Teaching and Learning (Pelt)
500 _aSpringer eBooks
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1 _aVicars, Mark,
_eeditor.
_9371955
700 1 _aSteinberg, Shirley,
_eeditor.
_9373011
700 1 _aMcKenna, Tarquam,
_eeditor.
_9371956
700 1 _aCacciattolo, Marcelle,
_eeditor.
_9373012
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-94-6300-112-0
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c326266
_d326266