000 01751nam a22003495i 4500
001 326413
003 MX-SnUAN
005 20160429161836.0
007 cr nn 008mamaa
008 160111s2015 ne | s |||| 0|eng d
020 _a9789401793957
_9978-94-017-9395-7
035 _avtls000426070
039 9 _y201601111137
_zstaff
050 4 _aLC5225.A75
245 1 0 _aAssessment and teaching of 21st century skills :
_bmethods and approach /
_cedited by Patrick Griffin, Esther Care.
264 1 _aDordrecht :
_bSpringer Netherlands :
_bSpringer,
_c2015.
300 _axii, 310 páginas :
_b70 ilustraciones, 50 ilustraciones en color.
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
490 0 _aEducational Assessment in an Information Age
500 _aSpringer eBooks
505 0 _aForeword ATC21STM Volume 2; Patrick Griffin -- PART 1: Project Method Overview -- PART 2: Collaborative Conceptual Framework -- PART 3: Technical Aspects of Collaborative Problem Solving Assessments -- PART 4: Participating Countries in the Field Work -- PART 5: Implementation at Classroom and System Levels.
590 _aPara consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1 _aGriffin, Patrick,
_eeditor.
_9354018
700 1 _aCare, Esther,
_eeditor.
_9354020
710 2 _aSpringerLink (Servicio en línea)
_9299170
776 0 8 _iEdición impresa:
_z9789401793940
856 4 0 _uhttp://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-94-017-9395-7
_zConectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 _c14
999 _c326413
_d326413