000 | 00990nam a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 384552 | ||
003 | MX-SnUAN | ||
008 | 980122s1992 sp g b 00 spa d | ||
020 | _a8471123622 | ||
035 | _a(MX-SnUAN) UANL000260888 | ||
040 |
_aMX-SnUAN _bspa _cMX-SnUAN _erda |
||
050 | 4 |
_aLB1570 _bL8518 |
|
100 | 1 |
_aLundgren, Ulf. P., _eautor. _9425017 |
|
240 | 1 | 0 |
_aBetween education and schooling: outlines of adiachronic curriculum theory. _lEspañol |
245 | 1 | 0 |
_aTeoría del currículum y escolarización _cUlf P. Lundgren; Trad. Caridad Clemente Aparicio. |
264 | 1 |
_aMadrid: _bMorata, _c1992. |
|
300 | _a127 páginas. | ||
336 |
_atexto _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_ano mediado _bn _2rdamedia |
||
338 |
_avolumen _bnc _2rdacarrier |
||
490 | 0 | _aColección Pedagogía La pedagogía hoy | |
504 | _aBibliografía páginas 121-125. | ||
650 | 4 |
_aEducación superior _xCurrícula. _944344 |
|
700 | 1 |
_aClemente Aparicio, Caridad. _etraductor. _9425018 |
|
942 | _c11 | ||
999 |
_c384552 | 384552 _d384552 |