TEST - Catálogo BURRF
   

Ideas in marketing: finding the new and polishing the old : (Registro nro. 318607)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05107nam a22003375i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 318607
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429161150.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 160108s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783319109510
-- 978-3-319-10951-0
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000418563
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
-- 201601081155
-- staff
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5410-5417.5
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Ideas in marketing: finding the new and polishing the old :
Resto del título proceedings of the 2013 academy of marketing science (ams) annual conference /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Krzysztof Kubacki.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Cham :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer International Publishing :
-- Springer,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2015.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión Lxv, 842 páginas :
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Customer Satisfaction and Loyalty in the Service Sector -- Sales Process and Performance -- Social Media Branding & Human Brands -- Social Consumption and the Self -- Understanding Pricing & Consumer Behavior -- Customer Behaviour in Retail Settings -- Sustainable Marketing -- Changing Brand Perceptions -- Social Marketing: Corporate and Strategic Perspectives -- Political Marketing Theory: Targeting the Consumer Voter -- Consumer Behavior Trends from a Latin American Perspective -- Ahoy There! Ensuring Successful Relationships -- Green Consumer Behavior -- Doctoral Colloquium Session 4: Strategic Issues -- Market Orientation, Product Innovation, and Performance -- B2B Relationship Capabilities Value and Benefits -- Customer Satisfaction and Customer Service -- Advances in Mobile Marketing and Its Many Tentacles -- Theories of Attitude, Memory, Love -- Technology Application and Analyses in Retailing -- Crowd Marketing for the Marketing Crowd -- Doctoral Colloquium Session I: Research Methods and Measurement -- Targeting the New Consumer -- Social Marketing and Social Communication -- Entrepreneurship: Orientation, Planning, and Performance -- Political Marketing: Lessons from North American Campaigning -- Marketing Communication in Social Media -- Consumption and Health -- Sex, Drugs, and Humor...Themes in Advertising -- Lamb-Hair-McDaniel AMS Outstanding Marketing Teacher Award -- Contemporary Issues in Wine Marketing -- A Potpourri of Brick and Click Issues -- New Insights into Students Learning in Groups -- The Critical Role of Marketing in Supply Chain Management -- Advertising: Theory and Environment -- Links Between Brands -- In Search of Gratification -- Sport Sponsorship -- Country Image and International Segmentation -- Intangible Factors Affecting Brands -- Doctoral Colloquium Session 2: Consumer Behavior Issues -- Channel Structures, Relationships and Contexts -- Factors Affecting Good and Bad Relationships in the Marketplace -- Retail Staff Interaction and Outcomes -- Online Advertising and WOM -- Advances in Sustainable Supply Chain Management -- International Marketing Strategy -- Doctoral Colloquium Session 3: B2B Issues -- Advertising: Measurement and Sponsorship Issues -- International Marketing Expansion -- Marketing Research and Methods -- Political Marketing: Cases, Culture, and Policy -- Pricing Implications for Promotion Strategy -- Managing Product Information Online -- Ethical Marketing Issues -- Sustainability and Consumers -- Emerging Concepts in Service Engagement -- Social Media Affinity and Empowerment -- Emotions, Associations, and Other Brand Influences -- Strategies, Preferences and Pestering -- International Customer Behavior -- Sensory Marketing Through Scent, Taste, and Neuroscience -- Doctoral Colloquium Session 5: Sex, Social Media, and Identity-Signaling -- Technology and Sales -- A Town Hall Meeting with Editorial Reviewers -- Value Creation and The Role of Community in Customer Interactions -- Innovation in Wine and Marketing Research -- Emerging Markets: Why African Markets Offer More Than You Think! -- Social Responsibility in Marketing Education -- The Influence of Brands -- Who Needs a Sales Manager? -- Art and Emotion -- Knowledge is Power -- Till Some New Player Us Do Part -- International Marketing Communications -- Sensory Marketing in the Digital Age -- To Possess or Not to Possess -- European Perspectives on Marketing -- Social Media and Trust, Diffusion, and User Experience -- Wanting that Object -- Emerging Thoughts in Social Media -- Sensory Marketing Through Touch -- To Adopt or Not to Adopt New Market and Technological Offerings.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Kubacki, Krzysztof,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 362545
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783319109503
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-10951-0">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-10951-0</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

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Soportado en Koha