TEST - Catálogo BURRF
   

Artificial intelligence in education : (Registro nro. 319572)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05970nam a22003735i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 319572
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control MX-SnUAN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20160429161308.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 160111s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783319197739
-- 978-3-319-19773-9
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema vtls000421423
039 #9 - NIVEL DE CONTROL BIBLIOGRÁFICO Y DETALLES DE CODIFICACIÓN [OBSOLETO]
-- 201601110959
-- staff
050 #4 - CLASIFICACIÓN DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación Q334-342
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Artificial intelligence in education :
Resto del título 17th international conference, aied 2015, madrid, spain, june 22-26, 2015. Proceedings /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Cristina Conati, Neil Heffernan, Antonija Mitrovic, M. Felisa Verdejo.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Cham :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer International Publishing :
-- Springer,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2015.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxxiv, 931 páginas :
Otras características físicas 184 ilustraciones
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo archivo de texto
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Lecture Notes in Computer Science,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 0302-9743 ;
Designación de volumen o secuencia 9112
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Springer eBooks
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Is a Dialogue-Based Tutoring System that Emulates Helpful Co-constructed Relations During Human Tutoring Effective -- Educational Question Answering Motivated by Question-Specific Concept Maps -- A Study of Automatic Speech Recognition in Noisy Classroom Environments for Automated Dialog Analysis -- Teachable Agents with Intrinsic Motivation -- Temporal Generalizability of Face-Based Affect Detection in Noisy Classroom Environments -- Transfer Learning for Predictive Models in Massive Open Online Courses -- Mind the Gap: Improving Gender Equity in Game-Based Learning Environments with Learning Companions -- Comparing Representations for Learner Models in Interactive Simulations -- Games Are Better than Books: In-Situ Comparison of an Interactive Job Interview Game with Conventional Training -- Predicting Comprehension from Students’ Summaries -- A Tutorial Dialogue System for Real-Time Evaluation of Unsupervised Dialogue Act Classifiers: Exploring System Outcomes -- Positive Impact of Collaborative Chat Participation in an edX MOOC -- Who Needs Help? Automating Student Assessment Within Exploratory Learning Environments -- Moody Agents: Affect and Discourse During Learning in a Serious Game -- Examining the Predictive Relationship Between Personality and Emotion Traits and Learners’ Agent-Direct Emotions -- Evaluating Human and Automated Generation of Distractors for Diagnostic Multiple-Choice Cloze Questions to Assess Children’s Reading Comprehension -- Machine Learning for Holistic Evaluation of Scientific Essays -- Learning to Diagnose a Virtual Patient: An Investigation of Cognitive Errors in Medical Problem Solving -- Studying Student Use of Self-Regulated Learning Tools in an Open-Ended Learning Environment -- Situated Pedagogical Authoring: Authoring Intelligent Tutors from a Student’s Perspective -- Two Modes are Better Than One: A Multimodal Assessment Framework Integrating Student Writing and Drawing -- To Resolve or Not to Resolve? That Is the Big Question About Confusion -- Motivational Design in an Intelligent Tutoring System That Helps Students Make Good Task Selection Decisions -- SNS Messages Recommendation for Learning Motivation -- How Spacing and Variable Retrieval Practice Affect the Learning of Statistics Concepts -- Leveraging Multiple Views of Text for Automatic Question Generation -- Mind Wandering During Learning with an Intelligent Tutoring System -- Deep Stealth: Leveraging Deep Learning Models for Stealth Assessment in Game-Based Learning Environments -- Learning Mental Models of Human Cognitive Processing by Creating Cognitive Models -- A Player Model for Adaptive Gamification in Learning Environments -- Exploring the Impact of a Learning Dashboard on Student Affect -- Cognitive Tutor Use in Chile: Understanding Classroom and Lab Culture -- TARLAN: A Simulation Game to Improve Social Problem-Solving Skills of ADHD Children -- Blocking vs. Interleaving: Examining Single-Session Effects Within Middle School Math Homework -- Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation -- Understanding Student Success in Chemistry Using Gaze Tracking and Pupillometry -- Attentive Learner: Improving Mobile MOOC Learning via Implicit Heart Rate Tracking -- Distractor Quality Evaluation in Multiple Choice Questions -- Interpreting Freeform Equation Solving -- ITS Support for Conceptual and Perceptual Connection Making Between Multiple Graphical Representations -- Discovering Individual and Collaborative Problem-Solving Modes with Hidden Markov Models -- Improving Student Problem Solving in Narrative-Centered Learning Environments: A Modular Reinforcement Learning Framework -- Filtering of Spontaneous and Low Intensity Emotions in Educational Contexts -- Contextual Recommendation of Educational Contents -- Coherence Over Time: Understanding Day-to-Day Changes in Students’Open-Ended Problem Solving Behaviors -- From Learning Companions to Testing Companions: Experience with a Teachable Agent Motivates Students’ Performance on Summative Tests -- Negotiation-Driven Learning -- From Heterogeneous Multisource Traces to Perceptual-Gestural Sequences: The PeTra Treatment Approach -- Probability Based Scaffolding System with Fading -- Understanding Students’ Use of Code-Switching in a Learning by Teaching Technology.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Nota local Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Conati, Cristina,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 299220
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Heffernan, Neil,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 363908
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Mitrovic, Antonija,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 329700
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Verdejo, M. Felisa,
Término indicativo de función/relación editor.
9 (RLIN) 331461
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Servicio en línea)
9 (RLIN) 299170
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Edición impresa:
Número Internacional Estándar del Libro 9783319197722
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19773-9">http://remoto.dgb.uanl.mx/login?url=http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19773-9</a>
Nota pública Conectar a Springer E-Books (Para consulta externa se requiere previa autentificación en Biblioteca Digital UANL)
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA)
Tipo de ítem Koha Recurso en línea

No hay ítems disponibles.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha