TEST - Catálogo BURRF
   

Developing self-regulation of learning and teaching skills among teacher candidates / Héfer Bembenutty, Marie C. White, Miriam R. Vélez.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries SpringerBriefs in EducationEditor: Dordrecht : Springer Netherlands : Springer, 2015Descripción: xvii, 134 páginas : 14 ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • computadora
Tipo de portador:
  • recurso en línea
ISBN:
  • 9789401799508
Formatos físicos adicionales: Edición impresa:: Sin títuloClasificación LoC:
  • LB1050.9-1091
Recursos en línea:
Contenidos:
About the Author -- Preface -- Chapter 1. Introduction: The Case Study -- Chapter 2. SELF-regulated Learning and Development in Teacher Preparation Training -- Chapter 3. Objectives and Methods -- Chapter 4. School Observations & Classroom Experience -- Chapter 5. Survey: Motivation and Self-regulation -- Chapter 6. Student Teaching Interview -- Chapter 7. Putting it all together: What really matters? -- Appendixes.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
No hay ítems correspondientes a este registro

Springer eBooks

About the Author -- Preface -- Chapter 1. Introduction: The Case Study -- Chapter 2. SELF-regulated Learning and Development in Teacher Preparation Training -- Chapter 3. Objectives and Methods -- Chapter 4. School Observations & Classroom Experience -- Chapter 5. Survey: Motivation and Self-regulation -- Chapter 6. Student Teaching Interview -- Chapter 7. Putting it all together: What really matters? -- Appendixes.

Para consulta fuera de la UANL se requiere clave de acceso remoto.

Universidad Autónoma de Nuevo León
Secretaría de Extensión y Cultura - Dirección de Bibliotecas @
Soportado en Koha